Jaunā Mazda2 gatava ieripot Eiropā

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mazda

Jaunā Mazda2, kas nupat Japānā ieguvusi Gada auto titulu, ir gatava startam Eiropas tirgū.

Mazais automobilis apvieno SKYACTIV tehnoloģiju klāstu un neatkārtojamo KODO (Soul of Motion jeb kustības dvēsele) dizaina valodu un ļoti līdzinās šā gada martā Ženēvā demonstrētajam Mazda Hazumi konceptauto. Tam piemīt intuitīvs interjera dizaina koncepts, kas pirmoreiz tika prezentēts automašīnā Mazda3, ieskaitot aktīvo braukšanas informācijas ekrānu – pirmais head-up tipa ekrāns šajā klasē – un cilvēka-mašīnas saskarni, kas īpaši pielāgota mazauto salonam.

Ar MZD Connect jaunā Mazda2 ir arī viena no pirmajām B segmenta automašīnām, kas piedāvā braucējiem pieslēgties internetam pilnīgi droši. Automašīnas salons ir pārsteidzoši ietilpīgs un ērts. Tajā ir arī atbilstoši daudz vietas kājām aizmugurē sēdošajiem.

Mazdas jaunās paaudzes mazās klases automašīnas Eiropas debija notiks īpašā pasākumā, kas 3. novembrī notiks Barselonā. Piecu durvju hečbeks piedalīsies arī vairākās auto izstādēs un citos šā rudens un ziemas pasākumos.

Mazda2 aprīkošanai tiek piedāvāti četri dažādi dzinēji, ieskaitot SKYACTIV-D 1.5 dīzeļmotoru, kas attīsta 105 ZS un momentu 220 Nm, un 100 km patērē tikai 3,4 litrus degvielas. Tas atbilst CO2 izmešiem 89 g/km* apmērā. Bez tā Mazda2 pircējs varēs izvēlēties arī SKYACTIV-G 1.5 benzīna motoru trīs dažādos izpildījumos ar jaudu no 75 līdz 115 ZS. Šo dzinēju vidējais patēriņš ir robežās no 4,5 - 4,9 l/100 km, savukārt CO2 izmešu apjoms attiecīgi atbilst 105 - 115 g/km*. Atkarībā no veiktspējas Mazda2 vilkmi priekšējiem riteņiem novadīs piecu un sešu pakāpju SKYACTIV-MT manuālās pārnesumkārbas vai arī sešu pakāpju SKYACTIVE-Drive automātiskā pārnesumkārba.

Jaunajam supermini automobilim ir arī SKYACTIV šasija, līdz ar to arī plaši izslavētā tās lielāko brāļu sportiskā vadība, ko nodrošina Mazda patentētā JinbaIttai vienotības ar auto sajūta. Pielāgojot to Mazda2 izmēram, rezultātā iegūta ārkārtīgi viegla atsaucība, kura apvienota ar sevišķi augstu komfortu un pārliecību iedvesmojošu stabilitāti, kas ir retums mazās klases automašīnās.

Jaunā Mazda2 ir īpaši labi aprīkota progresīvo tehnoloģiju jomā. Tās klasē vispārākais i-ACTIVSENSE aktīvo drošības sistēmu kopums ietver aklās zonas monitoringa sistēmu (BSM). BSM, kas pirmo reizi pieejama Mazda automašīnai Eiropā, uzrauga aklās zonas aiz automašīnas, kā arī abos tās sānos, pat braucot atpakaļgaitā. Lai gan automašīnas pašmasa sākas ar 970 kg, Mazda jaunākais modelis nodrošina arī izcila līmeņa pasīvo drošību. Tā tiek nodrošināta, cita starpā pateicoties inovatīvajai SKYACTIV virsbūves struktūrai, kas ietver daudz vairāk izturīgo un īpaši izturīgo vieglo tērauda detaļu nekā iepriekšējā Mazda2.

DzinējsSKYACTIV-G 1.5 (75 ZS)SKYACTIV-G 1.5 (90 ZS)SKYACTIV-G 1.5 (115 ZS ar i-ELOOP)SKYACTIV-D 1.5
Jauda75 ZS @ 6000 rpm90 ZS @ 6000 rpm115 ZS @ 6000 rpm105 ZS 4000 rpm
Griezes moments135 Nm @ 3800 rpm148 Nm @ 4000 rpm148 Nm @ 4000 rpm220 Nm @ 1400 – 3200
Izmešu klaseEuro 6Euro 6Euro 6Euro 6
Transmisija5MT5MT/6AT6MT6MT
Vidējais patēriņš (l/100 km)4,74,5/4,84,93,5
CO2 izmeši (g/km)110105/11211589
Garums/platums/augstums (mm)4060/ 1695/ 14954060/ 1695/ 14954060/ 1695/ 14954060/ 1695/ 1495
Riteņu bāze (mm)2570257025702570

* Jauktais cikls, Mazda iekšējie aprēķini

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu