Maybach atdzimst kā atsevišķa modeļu līnija

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mercedes-Benz

Losandželosas auto šovā Mercedes-Benz oficiāli parādīja jaunākās paaudzes limuzīnu, kas turpmāk valkās Maybach vārdu. Tas ir modelis Mercedes-Maybach.

Atdzīvinātā, bet vēlāk atkal likvidētā Maybach zīmola auto vairāk vai mazāk atšķīrās no Mercedes-Benz automobiļiem, turpretī jaunie Mercedes-Maybach vienkārši izskatās pēc īpašas S klases modifikācijas. Ielūkojoties tehnisko datu tabulās un salonā, pirmais iespaids gan noteikti mainīsies, jo Mercedes-Maybach vairākos parametros ir krietni pārāks.

Pirmkārt jau tie ir izmēri - ar 5453 mm attālumu starp bamperiem S klases Mercedes-Maybach ir vēl par 20 centimetriem garāks nekā pagarinātā S klase. Ārpusē īpašo statusu apliecina arī kalti unikāla dizaina vieglmetāla riteņu diski ar 20 collu diametru, Maybach emblēmas uz aizmugurējiem jumta balstiem un bagāžnieka vāka, kā arī nedaudz vairāk hromētu nianšu. Tas būtībā arī viss, norāda vācu auto motor und sport.

Iekāpjot salona aizmugurē, jau kļūst skaidrs, kādēļ bijusi nepieciešama un pamatota jauna apakšmodeļa izdalīšana. Mercedes-Maybach būs S klases modifikācija, kas vairāk paredzēta tādiem pircējiem, kas ļauj sevi vizināt, nevis paši sēž pie stūres. Tādēļ Mercedes-Maybach S 600 aizmugurē ir ļoti, ļoti daudz vietas, bet divi nodalītie sēdekļi drīzāk līdzinās dažnedažādos veidos un virzienos pieregulējamiem klubkrēsliem, kam komforta ziņā līdzvērtīgas uzpariktes var meklēt vienīgi greznāk ierīkotajos aviolaineros.

Salona apdarē ir izmantota maigākā augstākās klases āda un augstvērtīgākās dabīga koka detaļas, bet papildaprīkojuma iespēju ziņā fantāzijai faktiski nav robežu. Dzērienus var dzesēt vai turēt siltumā, par atbilstošu samaksu Maybach modifikāciju var apgādāt ar šampanieša pasniegšanas komplektu, bet, lai sarunā ar šoferi nebūtu jāpaceļ balss, greznais sedans ir ar Burmester Audiosysteme 24 skaļruņu 1540 vatu skaņu iekārtu, kurā ietilpst arī sakaru sistēma. Šo sistēmu var izmantot ne tikai sarunām ar vadītāju, bet arī kā brīvroku sistēmu zvaniem uz ārpasauli.

Kā jau minēts, Mercedes-Maybach pirmkārt radīts, domājot par pasažieru labsajūtu, tādēļ S klases adaptīvā pneimopiekare ir vēl komfortablāka, Maybach modifikācijas vajadzībām ir piemeklētas īpašas Dunlop riepas, un daudz uzmanības veltīts skaņas izolācijai. Mercedes-Benz apgalvo, ka Mercedes-Maybach ir klusākais limuzīns, kādu šobrīd var iegādāties, un tas cita starpā panākts ar cauruļveida gumijas blīvēm standarta loksnīšu vietā, kā arī papildu skaņas izolāciju zem mašīnas un riteņu arkās.

Mercedes-Maybach apgādāt iespējams tikai ar V8 un V12 benzīna motoriem. Modelim S 500 ir paredzēts 4,7 litru V8 biturbo motors ar 455 ZS un 700 Nm, savukārt S 600 tiks uzstādīts 6 litru V12 dzinējs ar 530 ZS un 830 Nm. Interesanti, ka abu auto dinamikas rādītāji ir vienādi - 5 sekundes līdz 100 km/h un 250 km/h maksimālais ātrums, taču S 500 ir ekonomiskāks - kamēr tas kombinētā ciklā tērēs 8,9 litrus uz 100 kilometriem, S 600 vidējais patēriņš būs 11,7 l/100 km. S 600 paredzēta septiņu pakāpju automātiskā transmisija, savukārt S 500 tiek komplektēts ar deviņu pakāpju automātu, turklāt nākamgad S 500 iegūs arī 4MATIC modifikāciju ar visu riteņu piedziņas sistēmu.

Pastāv iespēja, ka Maybach modifikācijas iegūs arī citi Mercedes-Benz automobiļi. Par reālākajiem kandidātiem tiek uzskatīta S klases kupeja un lielais apvidnieks GLS. Pavisam droša turpretim ir supergarās Pullman S klases sagatavošana pēc Maybach parauga, lai būtu ko piedāvāt līdzšinējiem Maybach 62 flagmaņa lietotājiem.

Mercedes-Maybach cenu liste vēl netiek atklāta, taču pēc auto motor und sport informācijas S 600 maksās ap 200 000 eiro. Tas ir aptuveni divreiz mazāk nekā Maybach, kamēr tie bija patstāvīgi modeļi.

Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-MaybachS 500S 600
DzinējsV8V12
Tilpums4663 cm35980 cm3
Jauda455 ZS @ 5250 - 5500 rpm530 ZS @ 4900 - 5300 rpm
Griezes moments700 Nm @ 1800 - 3500 rpm830 Nm @ 1900 - 4000 rpm
Vidējais patēriņš8,9 l/100 km11,7 l/100 km
CO2 izmeši207 g/km274 g/km
0-100 km/h5,0 s5,0 s
Vmax250 km/h250 km/h
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu