Ženēvā notiks jaunā Sharan pirmizrāde

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Volkswagen Starptautiskajā Ženēvas autoizstādē prezentēs tehniski uzlaboto Sharan, kuru vairākas jaunas komforta funkcijas un palīgsistēmas padara par vienu no progresīvākajiem modeļiem klasē.

Pēc modernizācijas minivenā pieejams plašs informācijas un izklaides sistēmu klāsts garantē savienojamības iespējas ar daudziem viedtālruņiem un planšetdatoriem. Tajā pašā laikā benzīna dzinēju un dīzeļdzinēju degvielas patēriņš ir samazināts par 15%. Uzlabotais Sharan būs pieejams Vācijas tirgū no vasaras, tā iepriekšpārdošana tiks sākta aprīlī. Par Latvijas tirgu informācija sekos.

Uzlabotajā Sharan kopā ar standartaprīkojumā iekļauto automātisko pēcsadursmes bremzēšanas palīgsistēmu, kas pēc sadursmes automātiski bremzē, ja autovadītājs nerīkojas pats, ir pieejamas arī vairākas papildaprīkojumā iekļautas palīgsistēmas. To vidū ir apkārtējās satiksmes uzraudzības sistēma ar pilsētas bremzēšanas palīgsistēmu, joslas saglabāšanas palīgsistēma, adaptīvā kruīza kontrole, trešās paaudzes parkošanās palīgsistēma (automobiļa novietošanai stāvvietā un izbraukšanai no tās) un aklās zonas uzraudzības sistēma, kas brīdina par transportlīdzekļiem aklajā zonā, kad automobilis maina braukšanas joslas.

Benzīna dzinēji (TSI) un dīzeļdzinēji (TDI) ir pilnībā pārstrādāti, lai būtu gan jaudīgāki, gan ekonomiskāki. Dzinēji ar turbokompresoru un tiešās iesmidzināšanas sistēmu tagad atbilst Euro 6 izmešu standartam un patērē par 15% mazāk degvielas. Divi Sharan pieejamie TSI dzinēji attīsta 150 ZS un 220 ZS. Spēcīgākā benzīna dzinēja jauda ir palielināta par 20 ZS. 2 litru dīzeļdzinējs ir pieejams trīs jaudas versijās: 115 ZS, 150 ZS (par 10 ZS vairāk) un 184 ZS (par 7 ZS vairāk). Visus dzinējus (izņemot TDI dzinēju ar 115 ZS jaudu) iespējams izvēlēties kopā ar sešu pakāpju dubultā sajūga pārnesumkārbu, kas tagad piedāvā arī degvielu taupošu brīvgaitas jeb ripošanas funkciju (atvienojot dzinēju no piedziņas daļas, kad no akseleratora pedāļa tiek noņemta kāja).

Sharan tiek izmantota otrās paaudzes modulārā informācijas un izklaides sistēmas platforma, kas nodrošina maksimālu savienojamību. Sharan ir viens no pirmajiem Volkswagen automobiļiem, kas aprīkots ar App Connect sistēmu. Pateicoties MirrorLink, Android Auto (Google) un Car Play (Apple), jaunajās informācijas un izklaides sistēmās iespējams izmantot plašu klāstu dažādu lietojumprogrammu. Sistēmas izceļas arī ar ātriem procesoriem (optimizēta sāknēšana, ātra maršrutu aprēķināšana, optimāla skārienekrāna darbība) un augstas izšķirtspējas ekrāniem.

Sharan salons ir papildināts ar jauniem akcentiem un materiāliem, kā arī tam ir uzlabots mērinstrumentu paneļa dizains. Sharan aizmugurē tagad ir daudz izteiktāks apgaismojums, ko nodrošina LED tehnoloģija.

*Sharan degvielas patēriņš kombinētajā ciklā 4,9–7,1 l/100 km, CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā 130–167 g/km, efektivitātes klase A-C (2015. gada 16. februāra dati).

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu