Passat Alltrack - tagad ar līdz pat 240 ZS

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Jaunās paaudzes Passat Alltrack ar visu riteņu piedziņu pirmizrādi piedzīvos Ženēvas starptautiskajā autoizstādē, kas norisināsies no 3. līdz 15. martam.

Šis Volkswagen ir īsts universālis — ar to var braukt pa sniegotiem ceļiem līdz Alpu slēpošanas trasēm, gar pludmali, velkot laivu, vai uz būvobjektu, kurā sarunāta tikšanās ar arhitektu. Jaunais Passat Alltrack paplašina aktīvu cilvēku pārvietošanās iespējas. Tas ir auto tūrismam, uzņēmuma vajadzībām, ģimenes ikdienai. Pārveidojumi braukšanai pa bezceļiem, tai skaitā virsbūves apakšdaļas aizsargi un citādāka priekšējās un aizmugurējās daļas ģeometrija, sānu sliekšņu pagarinājumi, kas tiek uzstādīti arī kopā ar virsbūves apakšdaļas aizsargiem, un izturīgas riteņu arkas, ir ne tikai funkcionāli, bet arī piešķir automobilim individualitāti. Bez tā Alltrack modeļa klīrenss ir paaugstināts par 27,5 mm un tam ir 4MOTION pilnpiedziņas sistēma ar īpaši pielāgotiem elektroniskajiem asistentiem.

Volkswagen otrās paaudzes

Passat Alltrack modelim piedāvā piecus dzinējus ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu:

divus TSI benzīnniekus un trīs TDI dīzeļdzinējus. Tie visi atbilst Euro 6 izmešu standartam. TSI motoru jauda ir attiecīgi 150 ZS un 220 ZS. TDI dzinēju klāsts attiecīgi aptver spēka agregātus ar 150 ZS, 190 ZS un 240 ZS. Dzinēja start/stop sistēma ir iekļauta standarta specifikācijā. Abi 150 zirgspēku dzinēji tiek piedāvāti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt jaudīgākās versijas ir pieejamas ar sešpakāpju dubultā sajūga pārnesumkārbu.

Passat Alltrack 4MOTION visu riteņu piedziņas sistēmas pamatā ir piektās paaudzes Haldex sajūgs, un tā tiek aktivizēta vēl pirms izslīdēšanas, lai novērstu praktiski jebkādus vilkmes zudumus. Normālos braukšanas apstākļos piedziņa tiek nogādāta priekšējiem riteņiem, lai taupītu degvielu, taču, tiklīdz rodas vilkmes zuduma risks, acumirklī tiek pieslēgti aizmugurējās ass riteņi.

Līdz ar Haldex sajūgu, kas darbojas kā garenvirziena bloķētājs, elektroniskajā trajektorijas stabilizācijas sistēmā ESC iekļautie elektroniskie diferenciāļa bloķētāji EDS darbojas kā šķērsvirziena bloķētāji uz visiem četriem riteņiem. Ja kāds ritenis izbuksē, tie nodrošina, ka piedziņas jauda vienā acumirklī tiek nogādāta uz pretējā pusē esošo riteni. Piedevām Passat Alltrack ar 220 zirgspēku benzīnnieku vai 240 ZS dīzeli ir aprīkots ar XDS+ sistēmu uz abām asīm. Sistēma, kas visiem pārējiem Passat Alltrack modeļiem ir pieejama papildaprīkojumā, strauji braucot pagriezienos, piebremzē līkuma iekšpusē esošos riteņus, tādējādi uzlabojot vadāmību. Tehniskā ziņā XDS+ ir funkcionāls elektronisko diferenciāļa bloķētāju paplašinājums.

Visu pārējo Passat Alltrack versiju standartaprīkojumā ir iekļauti dažādi braukšanas režīmi. Papildus Eco, Normal, Sport un Individual braukšanas režīmiem citos Passat modeļos (apvienojumā ar adaptīvo šasijas vadības sistēmu DCC) Alltrack modeļos ir pieejams Offroad režīms. Ieslēdzot to, akseleratora pedālis kļūst precīzāk dozējams, bet transmisijā pēc vajadzības iespējams aktivizēt papildu pārnesumu, kas palīdzēs pārvietoties īpaši sarežģītos apstākļos.

EDS, XDS+ un 4MOTION kombinācija ievērojami uzlabo automobiļa drošību un dinamiku. Passat Alltrack ir arī ideāli piemērots vilkšanai: uz ceļa ar 12% kāpumu tā vilktspēja (ar bremžu sistēmu) ir 2200 kg (izņēmums ir TSI dzinējs ar 150 ZS jaudu, kura vilktspēja ir 1800 kg).

Tā kā Alltrack uzbūves pamatā ir astotās paaudzes Passsat un tādējādi arī modulārā platforma ar dzinēja izvietojumu šķērsvirzienā, šajā

universālī ir pieejama virkne progresīvu autovadītāja palīgsistēmu un informācijas un izklaides sistēmu.

To vidū ir aktīvais informācijas displejs (pilnībā digitāli mērinstrumenti), vējstikla displejs (informācijas projicēšana uz vējstikla), aizmugures sēdekļa izklaides sistēma planšetdatoriem Media Control, apkārtējās satiksmes uzraudzības sistēma ar pilsētas bremzēšanas palīgsistēmu un gājēju uzraudzības funkciju, sānu palīgsistēma (joslu maiņas palīgsistēma), avārijas palīgsistēma (avārijas situācijā aptur automobili), sastrēgumu palīgsistēma, palīgsistēma izbraukšanai no stāvvietas (uztver automobiļus, braucot ārā no stāvvietas), nebijušas pielāgošanas iespējas un piekabes vilkšanas palīgsistēma (palīdzība manevrējot, kad tiek vilkta piekabe).

Arī Passat Alltrack informācijas un izklaides sistēmas ir jaunas un piedāvā maksimālas savienojamības iespējas ar citām ierīcēm. Dažādas saskarnes nodrošina viedtālruņu pievienošanas iespēju, izmantojot App Connect funkciju. Tās pamatā ir MirrorLink™ tehnoloģija un divas jaunas lietojumprogrammas, kas 2015. gadā Volkswagen automobiļos tiek izmantotas pirmo reizi — CarPlay (Apple) un Android Car (Google). Šīs trīs platformas ļauj iekļaut Passat Alltrack informācijas un izklaides sistēmās praktiski visus viedtālruņus un plašu klāstu lietojumprogrammu.

Foto: Volkswagen
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu