Audi 100 Avant mūsdienu versija

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Losandželosas autoizstādē 2014. gada novembrī Audi prezentēja Audi Prologue prototipu, piedāvājot ieskatu zīmola nākotnes dizaina valodā. Tikai četrus mēnešus vēlāk premium segmenta automobiļu ražotājs prezentē šā prototipa versiju Ženēvas autoizstādē.

Jaunais Audi Prologue Avant apvieno sevī nevainojamu dinamikas, formas un funkcionalitātes sintēzi, kuras ideoloģiskie pirmsākumi meklējami diezgan senā pagātnē - 1982.gadā, ko ingolštatieši paši uzskata par Avant dzimšanas gadu. Prologue Avant šī vairāk nekā 30 gadus senā Audi 100 Avant dizaina, sportiskuma un ietilpības koncepciju interpretē pa jaunam, vēl iespaidīgākā braucamajā ar 5,11 metrus garu un 1,97 metru platu piecdurvju virsbūvi un tikai četrām sēdvietām.

Dizains un tehnoloģija ir kļuvusi par piedzīvojumu gan ārpusē, gan iekšpusē, kur autovadītājs un trīs pasažieri var izbaudīt greznu salonu un digitālu savienojamību, ko piedāvā jaunākais informācijas un izklaides sistēmas dizains un savienojamības tehnoloģija.

Salonā, kurā dominē tumši toņi, interesantākā ir izklaides un vadības koncepcija, ko veido vairāki planšetdatori un ekrāni ar organisko gaismas diožu (OLED) ekrāniem. Autovadītājs un visi trīs pasažieri vari izveidot digitālo savienojumu, izmantojot divus OLED displejus. Savukārt aizmugurējo pasažieru rīcībā ir divas ārkārtīgi plānas, noņemamas planšetes (jaunais Q7 piedāvā līdzīgas ekstras), ko var izmantot noderīgas un izklaidējošas informācijas saņemšanai.

Audi Prologue Avant prototipā ir izmantotas masveida produkcijai ļoti tuvas piedziņas tehnoloģijas. Proti, auto ir apgādāts ar elektrotīklam pieslēdzamu hibrīdpiedziņu (plug-in hybrid), kas izmantota Audi Q7 e-tron quattro, taču tā ir nedaudz pilnveidota un nodrošina vēl lielāku veiktspēju.

Sistēmu veido 3 litru TDI dīzeļdzinējs un elektromotors, un tās kopējā veiktspēja ir 455 ZS (750 Nm). Iespaidīgais hibrīddzinējs nozīmē, ka vairāk nekā piecus metrus garais auto spēj paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h veikt 5,1 sekundē un tā maksimālais ātrums ir 250 kilometri stundā. Par šo rādītāju svarīgāks un interesantāks gan varētu būt fakts, ka līdz 54 kilometrus tālu ceļu Prologue Avant spēj veikt elektriski un tādējādi uz 100 kilometriem vidēji patērē vien 1,6 litrus dīzeļa. CO2 izmešu daudzuma ekvivalents ir 43 g/km. Kas vēl būtiski, Prologue Avant apakšā ir indukcijas plāksne, kas nodrošina bezkontakta lādēšanu. Šo AWC (Audi wireless charging) tehnoloģiju Audi jau ir demonstrējuši iepriekš un noteikti turpinās to darīt arī turpmāk, jo plāno tās attīstīšanu līdz sērijveida ražošanai.

Tāpat kā piedziņas agregāts un izklaides sistēmas, arī balstiekārta atbilst jaunākajiem standartiem. Auto ir apgādāts ar dinamisku, adaptīvu pneimopiekari, kas piedāvā iestatījumus regulēt ļoti plašā diapazonā - sākot no ārkārtīgi «mīksta» komforta, līdz sprigani asam sportiskumam. Izvēloties dinamiskākos iestatījumus, lieti noderēs arī visu riteņu piestūrēšanas sistēma (atkarībā no apstākļiem un braukšanas ātruma aizmugurējie riteņi var pagriezties par līdz pat 5 grādiem), kas uzlabo vadāmību un braukšanas precizitāti.

Foto: Audi
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu