Elektriskais Audi Q6 varēs ar uzlādi nobraukt 500 kilometrus

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Audi attīstības vadītājs Ulrihs Hakenbergs ikgadējā kompānijas preses konferencē atklājis, ka SUV modeļu klāsts tiks paplašināts ar krosoveru, kas precīzi iederēsies nišā starp Q5 un Q7.

Tas nozīmē, ka Ingolštatē ir pieņemts galīgais lēmums izlaist Q6, ar kuru Audi rīcībā beidzot būtu tiešs konkurents tādiem premium segmenta pārstāvjiem kā BMW X6 un jaunajam Mercedes-Benz GLE Coupe, raksta auto motor und sport.

Tai pašā laikā Hakenbergs licis noprast, ka Q6 nebūs parasts krosovers. Auto varēs iegādāties arī ar iekšdedzes dzinēju, taču šobrīd īpaši tiek uzsvērts, ka Q6 būs elektroauto ar supermašīnas R8 e-tron piedziņas agregātiem un enerģijas uzglabāšanas sistēmu, kam vajadzētu nodrošināt ap 500 km gaitas rezervi pēc pilnas uzlādes. Tas nozīmē tikai vienu - Audi kāro konkurēt arī ar topošo Tesla Model X, kura izstrāde aizvien turpinās un nu jau ir sasniegusi praktisko izmēģinājumu fāzi.

Par Q6 paredzētajiem iekšdedzes motoriem runāt vēl ir pāragri, taču nav šaubu, ka inženieri centīsies likt lietā visas pieejamās zināšanas un tehnoloģijas, lai kupejiskais krosovers būtu gan dinamisks, gan ekonomisks. To palīdzēs panākt gan dzinēja stop/start sistēma, gan aizvien biežāk lietotā ripošanas funkcija, kas brīdī, kad kāja tiek noņemta no akseleratora pedāļa, transmisiju atvieno no motora.

Paralēli tradicionālajiem jaudas agregātiem Q6 varētu iegūt arī VW Touareg sastopamo hibrīddzinēju, kas dod iespēju līdz trim kilometriem nobraukt elektriski (ar ātrumu līdz 50 km/h). Vēlāk varētu sekot arī Q6 plug-in hibrīds, kas pēc atvienošanas no rozetes videi draudzīgā veidā varētu veikt krietni lielāku distanci.

Gaidāms, ka Q6 tiks parādīts 2017. gadā, bet pārdošanā tas nonāks 2018.gadā.

Vēl var piezīmēt, ka preses konferencē atklāta Audi iecere attīstīt jaunu dizaina valodu, kas būtu raksturīga tikai elektrisko e-tron modeļu saimei.

Foto: Audi
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu