Audi prezentē 600 zirgspēku TT clubsport turbo

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

TT clubsport turbo ir apgādāts ar 2,5 litru twin-turbo motoru, kam ir viens tradicionālais atgāzu turbokompresors, bet otrs ir ar elektropiedziņu, lai likvidētu vilkmes trūkumu jeb tā dēvēto turbo bedri pie zemiem apgriezieniem.

Elektriskās turbīnas Audi izstrādā jau kopš 2012.gada, un pirmais auto, kam bija uzstādīts šāda tipa mezgls izmēģināšanas nolūkā, bija RS5 prototips ar sešu cilindru dīzeļdzinēju. TT clubsport turbo elektrisko turbīnu darbina bagāžniekā iebūvēta 48 voltu bateriju sistēma, kas ar pārveidotāja starpniecību ir iekļauta mašīnas 12 voltu elektrosistēmā.

Bez vienas elektriskās turbīnas, kas paaugstina dzinēja veiktspēju zemos apgriezienos, konceptuālais auto ir saņēmis arī īpašu izplūdes sistēmu ar liela diametra caurulēm, kam jānodrošina minimāls pretspiediens.

TT clubsport turbo motors strādā pārī ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, caur kuru vilkme tiek novadīta quattro pilnpiedziņas sistēmai. Tā kā motors attīsta 600 ZS (240 ZS uz motora darba tilpuma litru) un 650 Nm, bet svars ir par 44 kilogramiem mazāks nekā sērijveida modelim TTS, proti, 1396 kg, paātrinājums līdz 100 kilometriem stundā prasa tikai 3,6 sekundes, savukārt maksimālais ātrums ir 310 km/h.

Audi atzīmē, ka TT clubsport turbo radīšanā iedvesmas avots bijis panākumiem bagātais astoņdesmito gadu sacīkšu auto Audi 90 IMSA GTO.

Audi TT clubsport turbo prezentācija norisināsies ikgadējā GTI saieta laikā pie Vertera ezera Austrijā, kur pulcējas tūkstošiem Volkswagen grupas automobiļu fanu.

Foto: Audi
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu