Francijas autobūves uzņēmums «Renault» trešdien prezentēja tā pirmo mazcenas automašīnu, kas īpaši radīta Indijai, kompānijai cenšoties paplašināt savu klātbūtni šajā milzīgajā, taču vienlaikus sīvas konkurences tirgū.
Renault sagatavojis mazcenas auto Kwid
«Renault» cer, ka automašīna «Kwid» nodrošinās ievērojamu tirdzniecības apjoma pieaugumu un kompānija spēs palielināt savu daļu Indijas tirgū.
Paredzēts, ka «Kwid» tirdzniecībā Indijā nonāks šā gada otrajā pusē, tā cenai veidojot 300 000 rūpiju (4137 eiro).
«Indija nav viegls tirgus, taču mēs esam nolēmuši tajā spēlēt savu lomu,» norāda «Renault» vadītājs Karloss Gosns.
«Renault» automašīnu tirgus daļa Indijas tirgū šobrīd veido aptuveni 1,5%, taču kompānija plāno to palielināt līdz 5%, pateicoties «Kwid» un jaunai ģimenes automašīnai ar nosaukumu «Lodgy».
«Kwid» tirdzniecībā vispirms nonāks Indijā, bet vēlāk arī citās Dienvidāzijas valstīs. Ja šīs automašīnas tirdzniecība būs veiksmīga, tā varētu tikt piedāvāta arī citos attīstības tirgos.
Jaunais automobilis ir patiesi neliels izmēros - tā 3,68 metru garums un 1,58 metru platums ir šaurām lielpilsētu ielām un blīvai satiksmei labi piemēroti gabarīti. Paralēli pilsētvidei piemērotiem izmēriem «KWID» piedāvā SUV automobiļiem raksturīgas dizaina nianses un salīdzinoši augstu sēdpozīciju, savukārt 180 mm klīrenss rada iespaidu, ka mazais krosovers nebīsies nobraukt arī no ceļa ar cietu segumu.