Nākamās paaudzes Golf GTI jau varētu iegūt hibrīddzinēju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Standarta Volkswagen Golf VIII debija auto tirgū provizoriski notiks 2017.gadā, savukārt sportiskais GTI sekos gadu vēlāk. Un tad tas varētu jau būt nevis klasiskais karstais hečbeks, bet jau hibrīdauto ar apmēram 300 zirgspēkiem. Par to vēsta vācu AutoBild.

Paaudžu maiņas rezultātā kompaktklases etalons un Volkswagen bestsellers Golf saglabās virsbūves garumu, taču kļūs nedaudz zemāks un platāks. Tā auto iegūs labāku aerodinamiku un sportiskāku ārējo tēlu, kas jo īpaši noderīgi būs Golf GTI. Galvenās vizuālās atšķirības pazīmes, piemēram, sarkano līsti radiatora režģī, lielos riteņus, rūtaino sēdekļu apšuvumu un golfa bumbiņas dizaina uzgali ātrumpārslēga galā astotās paaudzes GTI saglabās, taču piedziņas agregātu ziņā ir gaidāmas ievērojamas pārmaiņas.

Pēc AutoBild informācijas noprotams, ka Volkswagen koncernā šobrīd nav vienprātības par to, ko uzstādīt Golf GTI. Variantu gan ir vairāk nekā viens.

Pirmais paredz, ka GTI joprojām tiek apgādāts ar 2 litru TFSI motoru, kura jaudas rādītājs pacelts pašreizējā Golf R līmenī, tātad līdz 300 zirgspēkiem.

Nākamā versija pieļauj iespēju, ka VW inženieri varētu paniekoties ar no jauna izstrādātu VR6 dzinēju, kurš īpaši simpātisks varētu būt patērētājiem Ziemeļamerikā.

Atbilstoši trešajai versijai Golf GTI varētu iegūt 2 litru TFSI motoru, kā arī starp to un divu sajūgu automātu iebūvētu elektromotoru ar 75 kilovatu jaudu. Šīs plug-in sistēmas kopējā jauda attiecīgi arī būtu ap 300 zirgspēkiem, turklāt iespēja lādēt baterijas no rozetes nozīmētu, ka GTI zināmu attālumu varētu veikt, benzīnu netērējot vispār.

Nobeigumā ir arī ceturtā versija, un tā paredz iespēju ar elektromotoru piedzīt aizmugurējās ass riteņus, kamēr ar priekšējās ass riteņiem ir sajūgts iekšdedzes dzinējs. AutoBild atzīmē, ka šādu agregātu kombināciju Volkswagen jau plānojot nākamās paaudzes Golf R, un tai ir vairākas priekšrocības - pilnpiedziņa kļūst par standartu un ar vienas pogas nospiešanu Golf GTI varētu kļūt par klasiskās piedziņas elektroauto. Bet bez labuma nav ļaunuma, un tas izpaustos kā komplicētāka konstrukcija, lielāks svars un mazāks bagāžnieks.

TVNET Auto tagad arī Twitter: @AutoTVNET

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu