Škoda Frankfurtē demonstrēs jaunu jaudīgāko Octavia

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Škoda

Tūnings dara brīnumus un dod iespēju jebkuram auto kāpināt veiktspējas un dinamikas rādītājus. Tomēr ik pa laikam arī paši ražotāji nāk pretī benzīngalvām, piedāvājot aizvien spēcīgākas savu sērijveida modeļu versijas.

Šobrīd jaudīgākā Škoda Octavia ir RS modelis ar Volkswagen grupas 2 litru benzīna turbo motoru, kurš attīsta 220 zirgspēkus. Ar tiem čehu automobilis 100 km/h sasniedz 6,8 sekundēs un maksimāli attīsta 248 km/h, un tādējādi ir gan pietiekami dinamisks, gan ātrs; pat valstīm, kur maksimālais atļautais braukšanas ātrums nav noteikts.

Un tomēr Škoda ir nolēmuši kaut nedaudz pacelt motora jaudu, un tā rezultātā 2 litru TSI motors attīsta 230 ZS. Jaudas ir tikai par 10 zirgspēkiem vairāk, tādēļ būtisks parametru uzlabojums, ja to nepavada arī prāvs svara samazinājums, nemaz nav iespējams. Škoda Octavia RS 230 100 km/h sasniedz 6,7 sekundēs, bet tās maksimālais ātrums ir 250 km/h.

No rūpnīcas RS 230 saņem arī virkni stilistisku uzlabojumu. Pirmkārt tie ir melni lakoti riteņu diski ar 19 collu diametru. Melns ir arī radiatora režģis un izplūdes sistēmas uzgaļi. Octavia RS 230 universālis iegūst melnus jumta reliņus, savukārt sedans - melnu neliela izmēra spoileri uz bagāžnieka vāka malas. Ārējiem spoguļiem ir atmiņas funkcija, un arī to korpusi ir melni.

Melnie toņi dominē arī ar ādu apšūtajā salonā. Melno vienmērīgumu tikai vietām un brīžiem pārtrauc koši sarkani akcenti un nerūsējošā tērauda pedāļu bloks.

Salīdzinot ar bāzes modeli, Octavia RS 230 balstiekārta ir par 15 milimetriem zemāka un stingrāka. Auto ir apgādāts ar pašbloķējošo priekšējās ass diferenciāli, kas vajadzības gadījumā līdz pat 100 procentiem vilkmes var novadīt vienam ritenim.

Foto: Škoda
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu