«Latvijas Gada auto 2016» fināla septītnieks ir...

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ir palikušas mazāk nekā divas nedēļas līdz finālistu balsojumam un konkursa žūrija tikusi galā ar visai sarežģīto uzdevumu – no 34 dalībniekiem atlasīti 7 prestižā «Latvijas Gada auto 2016» titula finālistus. Uzvarētājs tiks noskaidrots 5. decembrī un paziņots vakarā plkst. 19:00 svinīgajā «Latvijas gada auto 2016» apbalvošanas ceremonijā un TV tiešraidē.

 
Foto: Publicitātes foto

«Audi A4»

Jānis Mežulis: «Etalons, atvainojos, ir un paliek – Audi. Kā viņi to māk? Pat ar visiem izmešu un kvēpu briesmu stāstiem tas ir un paliek ETALONS. Tas, pēc kā pārējiem mērīties, pievilkties, mēģināt tiekties. Vienmēr esmu runājis par perfektajām detaļām, līdz pat milimetra desmitdaļām noslīpētām. A4 un Q7 to ir pacēluši vēl augstākā līmenī. Auto gaita. Nezinu, vai tie bija speciālie amortizatori vai bāzes piekare – vienalga. Tā darbojas tā, ka pēkšņi Latvijā vairs nav sliktu ceļu. Vienīgais trūkums – cena... Tādēļ jo tīkamāka ir divu (faktiski pat trīs) mazākā un lētākā segmenta auto iekļūšana finālā. Ar interesi vēroju žūrijas kolēģu sejas pēc mazā i20 testa. Patiess apmulsums un neizpratne. Kā tā var būt, ka šāds sīks auto arī var būt tik labs, ka nav pat kur piekasīties. Nekur. Salons - 10. Pedāļi - 10, vadītāja vieta - 10, ārpuse - 10, gaita – 10.. Viss nostrādāts gandrīz kā «Audi». Bet cena palikusi darba cilvēkam sasniedzamā līmenī. Nē, nevis sapņos sasniedzamā, bet ņemamā līmenī ap 14 000 eiro.»

 
Foto: Publicitātes foto

«Ford S-Max»

«Ford S-Max» - lielisks auto ne tikai taksometru parkam, bet arī ģimenei. Vietas tajā ir tik daudz, lai nevienā brīdī nešķistu par maz, veiktspēja vairāk nekā pietiekama, braukšanas un gaitas komforts ir augstā līmenī. Praktiskā, ģimeniskā automobiļa lielākais trūkums ir tā cena, kas bez lielas piepūles var pietuvoties 50 tūkstošiem eiro.

 
Foto: Publicitātes foto

«Hyundai i20»

Evija Kukuvasa: «Balstoties uz «Latvijas Gada auto 2016» vērtēšanas kritērijiem - manā skatījumā šogad īpaši izcēlās divas automašīnas, kuras ir ļoti atbilstošas «Latvijas Gada auto» titulam, un tās ir – «Hyundai i20» un «Mazda CX3» - piemērotas Latvijas apstākļiem, pirktspējai un ikdienas lietošanas izmaksām. Šis konkursa gads un pieteikto automašīnu spektrs bija ļoti dažāds no pirktspējas un pārvietošanās vajadzības skatu punkta. Mazas, ekonomiskas, sportiskas, bezceļu, ikdienas, komercklases un luksusa klases. Automašīnas, kuras rosīsies Latvijas ielās, un tādas, kas paliks vairuma sapņos.»

 
Foto: Publicitātes foto

«Mazda CX-3»

Uldis Rolis: «Pirmais secinājums – fantastiski ir izaugusi «Mazda». Izaugusi tieši šajā mazāko un lētāko (relatīvi, turklāt «CX-3» par lētu saukt nevar) auto segmentā. Balsojuma tabula to apliecina. Katrs vērtētājs ir devis punktu vismaz vienai no tām. «Škodas» vieta septītniekā savukārt nebija pārsteigums, lai gan, pats par «Superb» arī nobalsojis, tomēr šaubos, vai dzīvē būšu tik «praktisks latvietis». Ja jau taupīgs, kā saka, līdz galam, tad te jums ir «Hyundai i20». Tehnika (dzinēji, kārbas) varbūt nav vēl gluži Eiropas līmenis, bet kopējais iespaids tomēr izcils.»

 
Foto: Publicitātes foto

«Opel Corsa»

«Opel Corsa» - Riselsheimā mītošās kompānijas bestsellers, kas aizvadīto 33 gadu un četru paaudžu laikā visā pasaulē ir pārdots 12,4 miljonos eksemplāru. To, ka Corsa, lai arī izmēros neliels, ir nozīmīgs auto, apliecina arī visa Opel koncerna pārdošanas apjomi, kuros apmēram ceturto daļu veido tieši Corsa.

 
Foto: Normunds Avotiņš

«Subaru Outback»

Ivars Caune: «Es biju viens no tiem, kas finālā iebalsoja «Subaru Outback». Manuprāt, šis ir izcils labu un sliktu ceļu (pat «bezceļu»), sportiskuma un praktiskuma kompromiss. Protams, dārgāks nekā šogad ļoti labi pārstāvētā mazā klase, taču iegūto iespēju (un arī baudas) komplekts šķiet šādas investīcijas vērts.»

Evija Kukuvasa: «Šis gads arī priecēja ar trim dažādiem «Subaru» modeļiem: «Outback», «Levorg» un «Forester». Finālistos izvirzījās «Subaru Outback» – interesants modelis, paaugstināts, labs Latvijas ceļiem. Žēl, ka dažu punktu pietrūka «Subaru Levorg», kas, manuprāt, ir ļoti laba un izdevusies mašīna, kura ieņem vietu starp kompakto «Impreza» hečbeku un paaugstinātas pārgājības universāli «Outback».»

 
Foto: Publicitātes foto

«Škoda Superb/Combi»

Atis Jansons, žūrijas priekšsēdētājs: «Situācijai atbilstoša žūrijas izvēle. Pietiekami piezemēta un mūsu dzīves līmenim atbilstoša. Pats pat vēl vairāk vilku, kā saka, uz lēto galu, finālā liku tikai «mazos», arī no krosoveriem vieglākos un lētākos, no lielajiem tikai vienu - arī demokrātiskāko – «Superb». Centos rādīt alternatīvu tiem līdzpilsoņiem, kuri par līdzīgu cenu joprojām pērk lielākus, smagākus, bet lietotus auto. Bet bez jauna 60 000 eiro vērta «Audi», kā redzat, tomēr neiztikām. Pārāk stiprs ir šā savdabīgā tehniskā perfekcionisma valdzinājums, lai «tāds nieks» kā cena to uzvarētu. Līdzīgi ir arī ar «Subaru» – vārds, ralliju un izturības aura liek tomēr tiekties pēc «kaut kā vairāk» nekā «Opel Corsa» vai «Mazda2».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu