Hyundai IONIQ - auto ar trīs dažādu dzinēju izvēles opciju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Hyundai

Hyundai modeļu arsenālā tagad ir pirmais automobilis pasaulē, kuru varēs iegādāties ar trim dažādiem dzinējiem.

Kompaktais

IONIQ ir jaunākais papildinājums Hyundai klāstā, turklāt to varēs iegādāties ar kādu no trim dzinēju konfigurācijām.

Proti, IONIQ paredzēta iespēja uzstādīt tikai elektromotoru, tradicionālo hibrīddzinēju, kurā līdzās pastāv un strādā iekšdedzes dzinējs un elektromotors, kā arī analogu spēkstaciju, kura papildināta ar iespēju baterijas lādēt no elektrotīkla.

Pagaidām Hyundai ir atklājuši tikai IONIQ hibrīdversiju, un tai pēc kompānijas paziņojumā teiktā vienlaicīgi ir jākļūst gan par ekonomiskāko mašīnu savā klasē, gan arī jābūt ar pietiekami augstu veiktspēju. Tātad šim auto ir ne tikai jātaupa saimnieka maciņa saturs, bet arī jāspēj sagādāt braukšanas prieks.

IONIQ Hybrid ir apgādāts ar speciāli šim auto izstrādātu 1,6 litru degvielas tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju un 32 kW (44 ZS) elektromotoru; tam savukārt enerģiju sniedz progresīvs litija jonu polimēra bateriju bloks.

Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 141 ZS (105 ZS dod benzīna motors), bet maksimālais griezes moments ir 265 Nm,

ko velkošajiem riteņiem pievada 6 pakāpju divsajūgu automātiskā pārnesumkārba.

Tā kā automobiļa efektivitāti ceļ ne tikai optimizēti piedziņas agregāti, bet arī minimāla vēja pretestība, IONIQ ir īpaši aerodinamiska virsbūve ar aktīvajiem un pasīvajiem elementiem, ar kuriem panākts, ka aerodinamiskās pretestības koeficients ir 0,24. Ir automobiļi, kuriem šī vērtība ir vēl mazāka (piemēram, Volkswagen XL1 (0,189) un Mercedes-Benz CLA (0,23)), taču kopumā šis rādītājs nav slikts.

Līdztekus modernākajiem piedziņas agregātiem IONIQ piedāvā arī jaunākās komforta, drošības un savietojamības sistēmas, tai skaitā Apple CarPlay un Android Auto, autonomās ārkārtas bremzes, joslu asistentu, aklo zonu uzraugu utt. Gaitas īpašībām par labu nāk mašīnas specifikai pielāgota balstiekārta, arī uzlabota izolācija, kā arī īpaši stingra šasija, ko nosaka paaugstinātas stingrības tērauda lietojuma augstais īpatsvars (53%).

Hyundai sola, ka

visas trīs IONIQ modifikācijas tiks parādītas jau martā Ženēvas auto šovā.

Pirmais, kurš nonāks pārdošanā Eiropā, būs IONIQ Hybrid, un tas notiks 2016.gada otrajā pusē.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu