Ženēvā debitēs Ferrari FF pēctecis

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ferrari

Ženēvas autošovā pasaules pirmizrādi piedzīvos Ferrari FF pēctecis GTC4 Lusso. Auto ieguvis jaunu nosaukumu un modernizētu izskatu, taču tā pamata koncepcija nav mainījusies - motors šim auto joprojām atrodas priekšā, tā vilkme tiek novadīta visiem riteņiem un salonā ir četras sēdvietas.

Ferrari FF jaunais nosaukums ir atsauce uz vairākiem leģendāriem šā zīmola automobiļiem: 330 GTC, 330 GT un 250 GT Berlinetta Lusso, kas esot bijuši starp Enco Ferāri mīļākajiem spēkratiem. Cipars 4 modeļa nosaukumā norāda, ka tam ir pilnpiedziņas sistēma.

Jaunais auto apgādāts ar pilnveidotu 6,3 litru V12 benzīna motoru, kura jauda paaugstināta no 660 līdz 680 zirgspēkiem, savukārt maksimālais griezes moments tagad pie 5750 apgr./min. sasniedz 697 Nm; turklāt 80% no tā ir vadītāja rīcībā jau pie 1750 kloķvārpstas apgriezieniem minūtē.

Lai arī GTC4 Lusso maksimālais ātrums ir tieši tāds pats kā FF, proti, 335 km/h, sprintā tas ir nedaudz pārāks.

Proti, jaunais auto 100 km/h sasniedz 3,4 sekundēs, kamēr FF standarta sprinta paveikšanai bija nepieciešamas 3,7 sekundes.

1790 kilogramus smagais GTC4 Lusso, kura izsvarojums starp asīm ir 47:53, tagad pieejams ar piestūrējamiem aizmugurējiem riteņiem, jaunākās paaudzes Slip Side Control sistēmu, elektroniski vadāmu diferenciāli un aktīviem amortizatoriem, kas kā vienota sistēma pat īpaši slidenos apstākļos ļauj optimāli pārvaldīt motora augsto griezes momentu.

Līdz ar jaunu tehniku FF ieguvis arī jaunu ārējo izskatu. Tas gan no FF neatšķiras kardināli, taču, iedziļinoties detaļās, pārmaiņas ir redzamas. Tā, piemēram, jaunajam auto ir krietni pārveidots priekšējais bampers, no kura lielākais ieguvums ir samazināta aerodinamiskā pretestība. Auto ir arī jauni priekšējie lukturi, kā arī nedaudz izmainīta jumta līnija un izliekumi sānos.

Salonā GTS4 Lusso ir četri atsevišķi sēdekļi, jauna dizaina priekšējais panelis, mazāka izmēra stūre, kā arī jauna multimediju sistēma ar 10,25 collu skārienekrānu un Apple CarPlay atbalstu. Tāpat jāatzīmē, ka šajā auto priekšējais pasažieris ērti var sekot līdzi mērierīču rādījumiem, jo tie tiek dublēti speciālā ekrānā, kas iebūvēts tieši viņa acu priekšā.

Foto: Ferrari
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu