BMW M4 CS - vieglāks, ātrāks, citādāks

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

Madrides automobiļu izstādē BMW prezentējuši īpašu M4 modifikāciju Competition Sport, kas veiktspējas ziņā ieņem nišu starp parasto M4 un pērn rudenī debitējušo 500 zirgspēku GTS.

2016.gada janvārī BMW saviem M3 un M4 automobiļiem sagatavoja modifikāciju paketi Competition Package. Jaunā Competition Sport faktiski ir tās kopija, tikai nedaudz atšķiras virsbūves dizainā paredzētās izmaiņas, proti, CS paketē ietilpst cits priekšējais spoilers, aerodinamiskais difuzors, sliekšņu uzlikas, spoguļu korpusi un antispārns, kas visi izgatavoti no oglekļa šķiedras.

Tāpat kā CP sērijas M3 un M4, arī M4 CS būs jaudīgāks dzinējs - 3 litru sešu cilindru turbo motora atdeve paaugstināta no 431 līdz 450 zirgspēkiem.

Bavārijas autoražotājs nemin, cik smags ir M4 CS, taču tas šā parametra izteiksmē varētu ierindoties starp sērijveida M4 (1590 kilogrami) un 500 zirgspēku ekstrēmo M4 GTS (1510 kg). Viens gan ir skaidrs - uzstādot keramisko bremžu sistēmu, auto vienā piegājienā zaudē 13 liekus kilogramus.

Pretstatā M4 GTS CP un CS sēriju auto ir aizmugurējais sēdeklis, kura vietu 500 ZS spēcīgās mašīnas salonā aizņem cauruļu drošības karkass. Tāpat CP un CS sērijas mašīnām nav Alcantara apdares salonā.

Ja nu kāds jau tver pēc savas bankas kodu kartes, lai pārliecinātos, vai pietiks BMW M4 Competition Sport iegādei, tad nevajag, jo bavārieši šo modifikāciju izlaidīs vien 60 eksemplāros un piedāvās tikai Spānijā. Tur tas maksās 132 900 eiro.

Foto: BMW
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu