Peugeot 3008 kļuvis apvidnieciskāks

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Peugeot

Peugeot atklājis jaunās paaudzes 3008, kurš ir piedzīvojis ievērojamas pārmaiņas un no spēkrata, kurš vairāk līdzinās krosoveram-minivenam, tagad ir kļuvis apvidnieciskāks.

Peugeot 3008 ir konstruēts uz PSA koncerna izmantotās moduļveida platformas EMP2, kas cita starpā ir arī tādu auto kā Peugeot 308 un Citroen C4 Picasso pamatā, raksta Motor.ru.

Paaudžu maiņas rezultātā 3008 ir ieguvis garāku riteņu bāzi, kas tagad ir 2675 mm (+62 mm), un par kopumā 8 centimetriem garāku virsbūvi. Lai arī

platums un augstums ir palikuši nemainīgi (attiecīgi 1,84 un 1,62 metri), vietas jaunā auto salonā ir vairāk gan pasažieriem, gan bagāžai.

Tagad aiz aizmugurējā sēdekļa atzveltnes esošās telpas tilpums ir 520 litru, un vajadzības gadījumā to var palielināt līdz 1580 litriem.

Lai arī auto ir pieaudzis izmēros, inženieriem, kombinējot dažādas stingrības tēraudus un pārplānojot auto konstrukciju, esot izdevies ietaupīt 100 kilogramus svara. Vēl jāpiemetina, ka paaudžu maiņa dos arī labāku caurgājību, jo auto klīrenss tagad ir 22 centimetri un tam uzstādīta Advanced Grip Control sistēma ar pieciem dažādiem ESP darbības režīmiem - standarta, sniegs, dubļi, smiltis, ESP izslēgts. Tāpat 3008 tiek apgādāts ar īpašām Mud & Snow riepām uz 18 collu diskiem.

Jāteic, ka šobrīd izplatītajā informācijā par piedziņas agregātiem ir uzskaitīti seši dažādi tradicionālie iekšdedzes dzinēji, taču nav pieminēta Hybrid4 sistēma.

Tādējādi vismaz sākotnēji 3008 būs tikai un vienīgi priekšpiedziņas auto,

ko pēc izvēles varēs apgādāt ar diviem dažādiem benzīna vai četriem dīzeļdzinējiem. Atkarībā no tā, kurš motors izvēlēts, pircējs varēs izvēlēties starp sešu pakāpju manuālo un sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Peugeot 3008 motorizācijas opcijas

Benzīna turbomotori (CO2 izmešu līmenis no 117 līdz 129 g/km):

- 1.2 PureTech 130 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5.1 l/100 km

- 1.2 PureTech 130 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5,2 l/100 km

- 1,6 THP 165 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5,7 l/100 km

BlueHDi dīzeļmotori (CO2 izmešu līmenis no 100 līdz 121 g/km):

- 1.6 BlueHDi 100 Zs S&S / 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,0 l/100 km

- 1.6 BlueHDi 120 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,0 l/100 km

- 1.6 BlueHDi 120 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,2 l/100 km

- 2,0 BlueHDi 150 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,4 l/100 km

- 2,0 BlueHDi 180 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,8 l/100 km

Peugeot 3008 ir pirmais no franču zīmola automobiļiem, kurš ieguvis otrās paaudzes i-Cockpit interjeru un priekšējo paneli ar mazizmēra stūres ratu un virs tās paceltu instrumentu paneli, kas par papildu samaksu iegūstams arī pilnībā digitālā 12 collu formātā un tādējādi lieliski papildina paneļa vidū iebūvēto 8 collu skārienekrānu.

Atkarībā no tā, cik cilvēks gatavs maksāt par Peugeot 3008, to iespējams nokomplektēt ar jaunākajām drošības, multimediju un savienojamības sistēmām.

Ja ir lieki 1190 eiro, var iegādāties elektroskūteri un vēl par 320 eiro bagāžniekā iemontējamu tā uzlādes staciju.

Skūtera baterijas pilna uzlāde ilgst stundu, un tad ar to var nobraukt apmēram 10 kilometrus ar ātrumu līdz 25 km/h.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu