BMW būs ko likt pretī Bentley Continental GT

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

Runā, ka atjaunotās BMW 8.sērijas top modelis, būdams aprīkots ar spēcīgu V8 twin-turbo motoru, būs pietiekami labs kandidāts, lai izaicinātu tādus lieljaudas auto kā Bentley Continental GT Speed.

Atdzīvinātā 8.sērija dienas gaismu sērijveida modeļa formā provizoriski ieraudzīs 2019.gada otrajā pusē, un tad tās spēcīgākā modifikācija M8 veidos konkurenci tādiem auto kā Aston Martin Rapide, Bentley Continental GT Speed un Mercedes-AMG S63 Coupe, raksta britu Autocar.

BMW M8 esot paredzēts apgādāt ar jaunu 4 litru V8 twin-turbo motoru, kura 600+ zirgspēkus standartā saņems aizmugurējās ass riteņi, taču pircējs varēs izvēlēties arī M8 ar xDrive pilnpiedziņu, kas

nodrošinās kupejai spēju 100 km/h sasniegt krietni ātrāk nekā 4 sekundēs.

Grūti prognozēt, kā šādam automobilim veiksies tirgū sīvas konkurences apstākļos, taču jāpiebilst, ka šī nebūs pirmā reize, kad BMW eksperimentē ar 8.sērijas un M GmbH zināšanu savienošanu. Jau 1990.gadā bavārieši radīja eksperimentālu 8.sērijas konceptauto ar priekšā iebūvētu 6 litru V12 atmosfērisko motoru, kurš attīstīja 600 zirgspēkus. Līdz ražošanai M8 toreiz nenonāca, turpretī motors ar nedaudz palielinātu darba tilpumu (līdz 6,1 litram) rada lietojumu hipermašīnā McLaren F1, kas ilgu laiku bija planētas ātrākais sērijveida ielas auto (391 km/h).

Baidoties no pārāk zema pieprasījuma iespējamības, kā arī augstām izstrādes izmaksām, BMW deviņdesmitajos gados no M8 atteicās, tā vietā 1992.gadā izlaižot 850 CSi ar 5,4 litru V12 dzinēju (375 ZS).

Jaunās astotās sērijas pirmie prototipi ar rūpīgu virsbūves maskējumu jau ir redzēti braucam pa koplietošanas ceļiem. Dizaina detaļas pagaidām nolasīt nav iespējams, taču modeļa izmērs ir iespaidīgs - attālums starp četrvietīgās kupejas bamperiem ir krietni virs pieciem metriem. Tas gan nenozīmē, ka 8.sērija svērs kā valis; BMW inženieru mērķis, izmantojot pārdomātu materiālu kokteili, kurā ietilpst tērauds, magnijs, alumīnijs un oglekļa šķiedra, ir iegūt zemāko pašmasu un augstāko virsbūves stingrību klasē.

Par 8.sērijas modifikācijām runāt vēl ir pāragri, taču Autocar norāda, ka jau martā kompānija reģistrēja modeļu apzīmējumus 825, 830, 850, 860 un M850, bet pavisam nesen arī M8. Domājams, ka mazākais motors standarta 8.sērijā būs 3 litru sešu cilindru agregāts. Tam piebiedrosies jauns 4 litru V8, no kā tiks atvasināts M8 domātais dzinējs. Ticams, ka BMW izlaidīs arī hibrīdmodeli 840e ar tādu pašu hibrīddzinēju, kāds uzstādīts 7.sērijas analogam 740e iPerformance.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu