Lūk, Opel jaunais flagmanis Insignia Grand Sport

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Opel

Opel oficiāli parādījis jauno Insignia, kuras nosaukuma papildināšana ar Grand Sport ir skaidra jau no pirmā acu skatiena.

Pirmās paaudzes Insignia, kas uzreiz pēc iznākšanas ieguva titulu Eiropas gada auto 2009, ir pārdota 900 000 eksemplāros. Jaunajai Insignia Grand Sport ir visas iespējas priekšgājēju pārtrumpot, jo tā ir radīta uz pilnīgi jaunas automobiļa konstrukcijas. Riteņu bāze ir pagarināta par 92 mm, nodrošinot daudz plašāku salonu, it īpaši aizmugurē. Ārējā dizainā jaunā Insignia Grand Sport ieguvusi jaunas, atlētiskas proporcijas un īstenu flagmaņa izskatu: auto izskatās daudz garāks un zemāks, tam ir slaids, lokans siluets kā kupejai un droša ceļa stāja kā augstākas klases automobiļiem. Tas ir apvienots ar klasē labāko aerodinamiku un tikai 0,26 pretestības koeficientu (CD). Arī salonā jaunā Insignia Grand Sport iepriecina vadītāju ar slaidu, aptverošu paneli, un par 3 cm zemāka sēdpozīcija sniedz daudz ciešāku un tiešāku braukšanas pieredzi.

Faktiski jaunā Insignia Grand Sport, kuras dizaineru iedvesmas avots interjera un virsbūves izveidē bija Monza Concept, ne tikai izskatās dinamiskāka – tā arī ir dinamiskāka. Tāpat kā Opel Astra, arī jaunās Insignia izstrādes laikā galvenais uzstādījums bija efektivitāte.

Optimizētais aprīkojums un vieglu materiālu izmantošana ir palīdzējusi samazināt svaru par 175 kilogramiem,

kas pozitīvi ietekmē ne tikai patēriņu, bet arī braukšanas precizitāti un veiklību. Jāpiebilst, ka, spītējot būtiskam garuma pieaugumam (4897 mm), salīdzinot ar priekšgājēju, virsbūve vien ir par 60 kg vieglāka. Paralēli tam auto ir garāks, tam ir arī par 11 mm samazinātas pārkares un par 29 mm zemāka jumta līnija.

Insignia Grand Sport ir pieejama ar virkni jaunāko tehnoloģiju, lai braukšana būtu drošāka, relaksējošāka un ērtāka nekā jebkad agrāk. Balstoties uz Astra izmantoto spēcīgo LED matricu adaptīvo gaismu sistēmu, Opel inženieri Insignia vajadzībām jau ir izstrādājuši otrās paaudzes IntelliLux LED gaismas: tās ir ātrākas, precīzākas un jaudīgākas, turklāt 32 elementu tālo gaismu stari izgaismo ceļu 400 m uz priekšu. Joslas saglabāšanas asistents ar automatizētu stūres korekciju, jauns projekcijas ekrāns un 360° kamera kopā ar komforta papildaprīkojumu, piemēram, unikālajiem, muguras veselību veicinošajiem AGR sertificētajiem sēdekļiem, priekšējo un aizmugurējo sēdekļu apsildi, līdz pat apsildāmam vējstiklam, tas viss - lai vēl vairāk palielinātu komfortu jaunajā Insignia.

Uz flagmaņa klāja, protams, ir pieejama arī jaunākā informācijas un izklaides sistēma un savienojamība, pateicoties pēdējās paaudzes IntelliLink sistēmām ar Apple CarPlay un Android Auto, un personīgās savienojamības un pakalpojumu palīgam Opel OnStar (tas ietvers 4G LTE Wi-Fi Hotspot), kas līdz ar Insignia tirdzniecības sākšanu, piedāvās jaunu personīgā asistenta pakalpojumu. Jaunā Insignia Grand Sport ne tikai rūpēsies par savu pasažieru drošību:

tas ir pirmais Opel ar aktīvu alumīnija dzinēja pārsegu, kas sadursmē ar gājēju paceļas dažās milisekundēs,

palielinot attālumu līdz cietajām dzinēja detaļām, tādējādi ievērojami uzlabojot aizsardzību.

Dzinēju paleti Opel pagaidām nekonkretizē, taču norāda, ka auto aprīkojuma iespēju sarakstā tagad ir arī jaunā astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Tiesa gan, sākotnēji tā būs pieejama tikai kombinācijā ar pilnpiedziņas sistēmu, tātad spēcīgākajos un dārgākajos Insignia Grand Sport.

Opel jaunais flagmanis svinēs savu pasaules pirmizrādi Ženēvas Motoršovā 2017. gada martā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu