Porsche prezentē jauno 911 GTS

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Porsche

Porsche papildina savu 911 līniju ar GTS modeļiem. Jau šī gada martā būs pieejami pieci jauni modeļi: 911 Carrera GTS ar aizmugurējo piedziņu, 911 Carrera 4 GTS ar pilnpiedziņu – abi pieejami gan Coupé, gan Cabriolet versijās – un 911 Targa 4 GTS ar pilnpiedziņu. To 3,0 litru sešu cilindru boksermotora jaunais turbokompresors palielina jaudu līdz 450 ZS. Tas ir par 30 ZS vairāk nekā 911 Carrera S motoram unpar 20 ZS vairāk nekā atbilstošajiem iepriekšējās paaudzes GTS atmosfēriskajiem motoriem. Visi modeļi ir pieejami ar manuālo septiņu pakāpju pārnesumkārbu vai papildaprīkojumā pieejamo dubulto sajūgu Porsche Doppelkupplung (PDK).

Vairāk jaudas labākai veiktspējai

Jaunā 3 litru turbo motora maksimālais griezes moments ir 550 Nm un tas nodrošina vēl labāku un plūstošāku paātrinājumu. Minētais griezes moments ir pieejams starp 2150 un 5000 apgriezieniem minūtē. Porsche aktīvā piekares vadības sistēma (PASM) ir iekļauta visu GTS modeļu standarta aprīkojumā. GTS Coupé versijām ir PASM sporta šasija un līdz ar to par 10 mm zemāks klīrenss. Saimes ātrākais sprinteris ir 911 Carrera 4 GTS Coupé: Ar standarta aprīkojumā uzstādīto dubulto sajūgu Porsche Doppelkupplung (PDK) un Sport Chrono pakotni tas ieskrienas no 0 līdz 100 km/h 3,6 sekundēs. Visu GTS modeļu maksimālais ātrums pārsniedz 300 km/h, bet augstāko rādītāju – 312 km/h – uzrāda Coupé ar manuālo transmisiju un aizmugurējo piedziņu.


GTS ir izdevies ne vien uzlabot veiktspēju, bet arī saglabāt efektivitāti – piemēram, atbilstoši jaunā Eiropas braukšanas cikla (NEDC) vērtējumam, 911 Carrera GTS ar PDK vidēji patērē tikai 8,3 l/100 km. Tas nozīmē, ka GTS emisija ir 188 g/km CO2.

GTS modeļi 911 saimē izceļas ne tikai tehnisko rādītāju ziņā, bet arī ar dizainu: visu modeļu pamatā ir platā pilnpiedziņas šasija, kuras izmērs pat klasiskās piedziņas modeļos ir 1852 mm. Jaunais Sport Design virsbūves priekšējais apakšējais panelis izceļ automašīnas sportisko raksturu. Virsbūves aizmugure ir uzlabota aerodinamikas ziņā. Zems priekšējais spoileris un augstāks aizmugurējā spoilera pagarinājums, salīdzinot ar Carrera S modeļiem, vēl vairāk samazina cēlējspēku pie priekšējās un aizmugurējās ass.

GTS aizmuguri var atpazīt vienā acumirklī: tonēti aizmugurējie lukturi, melns glancēts gaisa ieplūdes režģis un standarta aprīkojumā uzstādītās sporta izplūdes sistēmas melni centrālie dubultie aizmugurējie izpūtēji. Aizmugurējās piedziņas modeļu dizainā iestrādāta jauna, melna apdares josla starp aizmugurējiem lukturiem. Savukārt apgaismojuma josla ir uzstādīta tikai pilnpiedziņas modeļiem. Sānskatu lieliski papildina Sport Design ārējie spoguļi, melni glancēti un centrā fiksēti 20 collu diski un GTS logotips uz durvīm.

Foto: Porsche

Arī salonā ir redzams – šis ir GTS. Sport Chrono pakotnes hronometrs ir priekšējā paneļa centrālais elements. Vienlaicīgi ar jauno GTS modeļu nonākšanu tirgū tiek publicēta arī atjaunotā un uzlabotā Porsche Track Precision lietotne. Lietotnes funkcijas ietver braukšanas datu automātisku ierakstīšanu, detalizētu attēlošanu un analīzi viedtālrunī. GTS sēdekļiem ir Alcantara apdare ar jauna veida šuvēm. Sporta sēdekļus Plus, uz kuru galvas balstiem ir izšūts GTS logotips, elektriski var regulēt 4 veidos, un sēdekļi nodrošina vēl labāku sānu atbalstu un komfortu. Salona dizainu papildina arī matēta, melna anodēta alumīnija līstes uz mērinstrumentu paneļa un plašais Alcantara apdares lietojums – šis materiāls izmantots gan uz stūres, gan viduskonsoles un elkoņbalstiem.

911 GTS bāzes cenas (neiekļ. PVN):

911 Carrera GTS – 104 400 eiro
911 Carrera 4 GTS – 110 600 eiro
911 Carrera GTS Cabrio – 115 400 eiro
911 Carrera 4 GTS Cabrio – 121 600 eiro
911 Targa 4 GTS – 121 600 eiro

Foto: Porsche
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu