Turbo S E-Hybrid kļūst par spēcīgāko Panamera sērijas modeli

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Porsche

Slavenais ielas sporta un sacīkšu automašīnu ražotājs Porsche pirmo reizi par modeļu sērijas izcilāko eksemplāru izvirza no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdmodeli — jauno Panamera Turbo S E-Hybrid. Panamera Turbo 4 litru V8 motors ir apvienots ar elektromotoru, kā rezultātā sistēmas jauda sasniedz 680 ZS, bet maksimālais griezes moments ir 850 Nm. Tas nozīmē, ka no 0 līdz 100 km/h auto ieskrienas 3,4 sekundēs, un tās maksimālais ātrums ir 310 km/h. Tai pašā laikā Eiropas jaunajā braukšanas ciklā automašīnas vidējais patēriņš ir 2,9 l/100 km, bet tikai elektriskajā režīmā Panamera jaunais modelis var mērot līdz 50 kilometriem.

Piedziņas koncepcija ar V8 motoru un elektromotoru

Pēc Panamera 4 E-Hybrid debijas, kurā izmantots V6 motors apvienojumā ar elektromotoru, Porsche atkal pierāda, ka hibrīdtehnoloģijai ir liels veiktspējas potenciāls. Jaunajā Panamera Turbo S E-Hybrid ir apvienots elektromotors (136 ZS) un V8 motors (550 ZS). Porsche hibrīdmodelī uzstādīto atvienošanas mehānismu elektromehāniski aktivizē elektriskais sajūga aktuators (ECA) — tāpat kā Panamera 4 E-Hybrid modelī. Tas nodrošina ātrāku hibrīdsistēmas reakcijas laiku un lielāku komfortu. Tāpat kā pārējos otrās paaudzes Panamera modeļos, jaudas pārnesei uz standarta aprīkojumā uzstādīto adaptīvo pilnpiedziņas Porsche vilkmes kontroles sistēmu (PTM) tiek izmantota 8 pakāpju divu sajūgu pārnesumkārba Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK).

E-Performance piedziņas mehānisms dod iespēju luksusa klases sedanam paātrināties līdz 100 km/h vien 3,4 sekundēs.

Maksimālais ātrums ir 310 km/h. Panamera Turbo S E-Hybrid standarta aprīkojumā ir iekļauta pneimatiskā piekare, tādējādi auto piedāvā luksusa klases sedana komfortu apvienojumā ar sporta automašīnas veiktspēju.

Elektromotoru baro aizmugurē iebūvēts un ar šķidrumu dzesējams litija jonu akumulators, kura energoietilpība ir 14,1 kWh. No rozetes 230V rozetes ar 10A strāvas stiprumu to var uzlādēt 6 stundās. Ja standarta aprīkojumā iekļautā 3,6 kW lādētāja vietā tiek izmantota papildaprīkojumā pieejamā 7,2 kW uzlādes ierīce un 230 V savienojums ar 32 A strāvas stiprumu, akumulators tiek pilnībā uzlādēts 2,4 stundās. Lādēšanu var sākt, izmantojot arī Porsche komunikāciju sistēmas (PCM) taimeri vai Porsche Connect lietotni (viedtālruņiem un Apple Watch pulkstenim). Turklāt Panamera Turbo S E-Hybrid ir aprīkota ar papildu gaisa kondicionēšanas sistēmu, kas dzesē vai silda automašīnas salonu pat uzlādes laikā.

Foto: Porsche

Trīs vienā — sporta automašīnas veiktspēja, komforts garos braucienos un efektivitāte

Veiktspēja, komforts un efektivitāte ir ideāla kombinācija: Panamera Turbo S E-Hybrid pēc noklusējuma uzsāk gaitu elektriskajā «E-Power» režīmā, turklāt nelielus attālumus līdz 50 kilometriem šī četrdurvju sporta automašīna mēro, neradot izmešus. Kad pārsniegts noteikts akseleratora pedāļa spiediena punkts vai akumulatora uzlādes līmenis kļūst zemāks par minimālo vērtību, Panamera pārslēdzas uz «Hybrid Auto» režīmu, sākot izmantot abu motoru jaudu. No elektrotīkla uzlādējamo hibrīdmodeļu

degvielas patēriņš Eiropas jaunajā braukšanas ciklā ir 2,9 l benzīna uz 100 km

(66 g CO2 /km) un 16,2 kWh elektroenerģijas uz 100 km.

Debija ar divām riteņu garenbāzēm

Panamera otrās paaudzes jaunākais pārstāvis Eiropas tirgū parādīsies 2017. gada jūlijā. Citos tirgos tā tirdzniecība tiks uzsākta 2017. gada otrajā pusē. Panamera Turbo S E-Hybrid pirmoreiz tiks prezentēta Ženēvas auto izstādē (2017. gada 7.– 19. martā). Četru durvju Gran Turismo modelis uzreiz tiks piedāvāts arī Executive versijā ar riteņu garenbāzi, kas pagarināta par 150 milimetriem.

Foto: Porsche

Panamera Turbo S E-Hybrid standarta aprīkojumā ir iekļautas Porsche keramiskās kompozītmateriāla bremzes (PCCB), Porsche dinamiskā šasijas kontrole Sport (PDCC Sport) ar Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēmu Plus (PTV Plus), stūres pastiprinātājs Plus un 911 Turbo Design 21 collas vieglmetāla diski. Pamata komplektācijā ir iekļauta arī papildu gaisa kondicionēšanas sistēma, adaptīvi aerodinamiskie elementi un trīs kameru pneimatiskā piekare ar Porsche aktīvo piekares vadības sistēmu (PASM). Garās versijas standarta aprīkojumā ir iekļauta aizmugurējā stūrējamā ass. Panamera Turbo S E-Hybrid cena Latvijā ir sākot no 155 900 EUR neiekļaujot PVN. Panamera Turbo S E-Hybrid Executive maksās sākot no 167 200 EUR.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu