TVNET tests: "Volkswagen Caddy Maxi Life" (10)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Kastenwagen versijā "Caddy" ir vieglais komerctransports ar identisku motora paleti.

"Volkswagen Caddy Maxi" tiek pieskaitīts miniveniem, taču faktiski tas ir automobilis, kurš ietilpst kategorijā starp universāliem un miniveniem; varētu teikt, ka tas ir pāraudzis universāls. Salīdzinājumā ar parasto "Caddy" "Caddy Maxi" ir par veseliem 47 centimetriem garāks. Šis pieaugums tieši ietekmē salona ietilpību – tā pieaug par apaļu kubikmetru. "Caddy Maxi" ir pieejams trīs versijās – Kasten (kravas furgons), Kombi (pasažieru auto ar piecām vai septiņām sēdvietām) un Life, kas ir auto ar paaugstinātu komforta līmeni un piecām vai septiņām sēdvietām. Tādu auto arī patestējām.

Vienkāršākajā - Kasten - versijā, kam ir divas sēdvietas, ir 4,2 kubikmetrus liela kravas telpa, savukārt testētajā Life automobilī, pateicoties pagarinātajai riteņu bāzei, ir trīs rindās izkārtotas septiņas sēdvietas un aiz tām arī 380 litru bagāžnieks. No pasažieru viedokļa auto ir ērts – atver bīdāmās sānu durvis, iekāp salonā, piesprādzējies un brauc. Sēdēt ir visnotaļ ērti. Citādāk ir ar trešās sēdekļu rindas pasažieriem. Vispirms, lai tur iekļūtu, nepieciešams nolaist vidējā sēdekļa atzveltni, otrais solis ir sēdekļa atāķēšana no grīdas un pacelšana vertikāli. Ja šīs procedūras nav jāveic bieži un vēl labāk, ja ir kāds, kas to izdara tavā vietā, tad nav ne vainas un arī iekāpšana pašiem dziļākajiem braucējiem ir diezgan ērta. Sēdēšanai un kājām vietas pietiek, vienīgi sajūtas ir uz kā mīksta soliņa, lai arī sēdekļu forma ir tāda pati kā vidējā rindā. Visādi citādi gan pasažieriem nav pamata sūdzēties, jo redzamība visos virzienos ir laba, nav tās drūmās sajūtas, ka tu esi iesprostots bunkurā, no kura izkļūšana ir neiespējama un gaisma iespīd tikai caur šauriem iluminatoriem sānos. No praktiskā viedokļa var arīdzan atzīmēt, ka sīkus krāmus nav nepieciešams turēt rokās, jo visapkārt salonam gar griestiem ir izkarināti sīki tīkliņi sīklietu uzglabāšanai.

Prāva izmēra mantu novietne atrodas arī pie griestiem virs priekšā sēdošo galvām, tiesa, tai ir viens trūkums – tā nav ērti aizsniedzama un ja, piemēram, ieliksi tur kaut ko pavisam smalku, nāksies ilgi čamdīties, kamēr atradīsi. Bagāžas telpa gan ir tik ērta, cik ērta vien var būt, – gluda grīda, divviru durvis, ko, ja negribas maksāt papildus nepilnus 200 eiro, pēc vēlēšanās var aizstāt ar augšup veramu vāku, un izņemami aizmugurējie sēdekļi, lai kravas telpu palielinātu līdz Kasten versijas ietilpībai.

Life versija, kas ir labāk aprīkotā no "Caddy Maxi" automobiļiem, neizceļas ar pēdējiem sasniegumiem tehnoloģiju jomā, taču aprīkojumā ir visas pirmās nepieciešamības lietas, kas sastopamas mūsdienu auto – tā ir dalīta klimata kontrole (nav standarta aprīkojumā), audio sistēma ar CD, kruīza kontrole, elektriski nolaižami priekšējie sānu logi un elektriski regulējami spoguļi. Vēl ir arī tāds aprīkojuma elements kā papildu vēdlodziņi bīdāmajās durvīs gadījumiem, kad salonā dziļāk sēdošajiem sagribas ieelpot svaigu gaisu. Standarta drošības aprīkojumā savukārt ietilpst ABS un ASR ar ESP (pieejams par papildus samaksu), kā arī priekšējie un sānu gaisa spilveni.

"Caddy Maxi" ārējais dizains ir atturīgi simpātisks – tāds vienkāršs, bet moderns ar iepriekšējā "Touran" sejas vaibstiem. Interjers savukārt veidots ar uzsvaru uz praktiskumu, materiāli ir ļoti vienkārši, sēdekļi apšūti ar audumu (tas gan ir augstvērtīgāks nekā darba automobilī "Caddy Kasten"), savukārt visas pārējās salona detaļas, sākot no durvju paneļiem un beidzot ar priekšējo paneli, ir no plastmasas. Sākumā pietrūkst elegances sajūtas, bet tomēr tas nav limuzīns – lai arī konkrētais ir Life modelis, tā ir tāda pati "Caddy Maxi" darba mašīna kā pārējās versijas; galvenā atšķirība ir lietošanas mērķi – tas kalpos nevis dēļu vai dārzeņu kastu pārvadāšanai, bet gan cilvēkiem.

Konkrētais auto ir apgādāts ar 1,9 litru dīzeļdzinēju. Tas gan nav no jaudīgajiem, jo attīsta tikai 105 zirgspēkus, tomēr velk labi un ikdienišķai braukšanai ir pilnīgi pietiekams. Nekāda sportiskā skriešana nesanāk, taču šis arī nav tas gadījums, kad liela nozīme ir tam, vai auto spēj atstāt pārējos satiksmes dalībniekus aiz muguras pēc starta pie zaļās luksofora gaismas. Jāsaka gan, ka paātrināšanās laikā motors ir diezgan skaļš, taču, vienmērīgā tempā braucot pa šoseju, dzinējs pieklust un dzirdams faktiski ir vairs tikai riepu radītais troksnis. Citiem vārdiem sakot, konkrētais agregāts ir laba izvēle, ja padomā ir vienkārša pārvietošanās starp punktiem A un B ar pieņemamu degvielas patēriņu, kas jauktā režīmā turas ap 7 litriem uz 100 kilometriem. No braukšanas komforta viedokļa iebildumu nav, lai arī "Caddy Maxi" piekare šķiet stingra. Vienīgais, kas braukšanu apgrūtina, ir ierobežota redzamība uz aizmuguri, lai arī ārējie atpakaļskata spoguļi ir diezgan lieli; katrā ziņā, lai veikli manevrētu stāvlaukumā, būs nepieciešams treniņš.

Svarīgākie dati: "VW Caddy Maxi Life 1.9 TDI" Dzinējs: 1.9 litru TDI ar starpdzesētāju un degvielas tiešo iesmidzināšanu; 105 ZS pie 4000 apgr./min.; 250 Nm pie 1900 apgr./min. Transmisija: 5 pakāpju mehāniskā ar vilkmes pievadu priekšējiem riteņiem. Garums/platums/augstums: 4875/1794/1834 mm Svars: Pašmasa: sākot no 1475 kg. Pilna masa: 2285 kg. Paātrinājums 0-100 km/h: 13,3 sekundes Vmax: 166 km/h Kravas telpa: 7 sēdvietu versijā – 380 litri, ar izņemtu aizmugurējo sēdekli – 1350 litri. Maksimālais tilpums ar salocītu ar salocīto sēdekli – 3700 litri. Degvielas patēriņš: 5,6/6,3/7,6 l/100 km Bāzes modeļa cena: 21 122 eiro

Komentāri (10)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu