Nitišam otrā vieta Biķernieku trases pirmajās rallijkrosa sacensībās

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Viens no pasaules labākajiem braucējiem Reinis Nitišs svētdien guva otro vietu Ziemeļeiropas zonas (NEZ) rallijkrosa čempionāta posmā, kas bija pirmās sacensības januzbūvētajā Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku kompleksās sporta bāzes (BKSB) rallijkrosa trasē.

Jau kvalifikācijā prestižākajā «Supercar» klasē visos trijos braucienos ātrākais bija soms Joni-Peka Rajala, kurš vēlāk triumfēja arī finālā, par septiņām sekundēm apsteidzot Nitišu.

Savukārt trešo vietu izcīnīja vēl viens soms Tēmu Patsi.

Daudzas problēmas šoreiz piemeklēja citu pasaules čempionātā startējošo latvieti Jāni Baumani. Dažādu tehnisku problēmu dēļ viņš nestartēja otrajā un trešajā kvalifikācijā, bet tāpat kvalificējās pusfinālam un tajā guva trešo vietu. Tiesa, finālā bremžu problēmu dēļ Baumanis atkal nemaz neizgāja uz starta.

Puse no NEZ rallijkrosa čempionāta posmiem šosezon norisinājās Latvijā - pirmais posms pirms nedēļas notika sporta kompleksā 333, otrās sacensības aizvadītas CSDD Biķernieku trasē, bet čempionāta noslēdzošie posmi paredzēti Dānijā (13.-14.augusts) un Somijā (17.-18.septembris).

NEZ rallijkrosa čempionātā drīkst startēt dalībnieki, kuri pārstāv Baltkrieviju, Dāniju, Igauniju, Islandi, Krieviju, Latviju, Lietuvu, Norvēģiju, Somiju vai Zviedriju, bet šī sacensību seriāla čempiona titulu iespējas izcīnīt četrās divīzijās: « Nez SuperCars», «NEZ 2000», «NEZ Open» un «NEZ Super 1600».

Kā zināms, oktobra sākumā Biķerniekos pirmoreiz Latvijā risināsies pasaules čempionāta etaps. Šonedēļ oficiāli atklātās rallijkrosa trases garums ir 1294 metri, un tās seguma proporcija atbilst Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) pasaules rallijkrosa čempionāta prasībām - 60% trases garuma ir ar asfalta segumu, bet atlikušie 40% «netīrā» seguma posms. Trasē kopumā izveidoti trīs tramplīni - lielākais no tiem atrodas trases grunts sekcijā, bet atlikušie divi izvietoti paralēli viens otram - viens trases pamataplī, bet otrs «džokera «aplī. Braukšanas virziens pa jauno rallijkrosa trasi ir pretēji pulksteņrādītāja virzienam - astoņi no 12 līkumiem ved pa kreisi, bet četri pa labi.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu