Nitišs: uz Barselonu dodamies labā sportiskajā formā

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Pics-Motorsport.com

Šajā nedēļas nogalē Spānijā, Barselonas Formula 1 mājvietā izveidotajā trasē, sāksies piecus posmu garā FIA Eiropas rallijkrosa čempionāta 2018. gada sezona. Jēkabpilietim Reinim Nitišam šī būs atgriešanas Eiropas čempionātā – iepretim 2013. gadam, kad Nitišs sacentās ar priekšpiedziņas auto, šogad autosportists 26 dalībnieku konkurencē startēs ar SET Promotion komandas apkalpotu pilnpiedziņas M-Sport Ford Fiesta Supercar.

«Burtiski nupat piedalījāmies divu dienu testos – pirmajā dienā vairāk strādājām ar braukšanu – gan automašīnas tehniskajiem regulējumiem, gan braukšanas prasmju izkopšanu. Savukārt otrajā dienā uzmanību koncentrējām starta sistēmas pilnveidošanai. Arī šogad testi mums ir ierobežotā daudzumā, tāpēc ar pielāgošanos automašīnai īsti nebija laika aizrauties – kā iekāpu auto, tā jau ar pirmo startu trasē braucu ar 100% atdevi – nebaidoties kļūdīties, par vēlu sabremzēties un izslīdēt no trases. Testu dienu izskaņā tas deva papildu vērtību – gan braukšanas sajūtās, gan arī ar inženieriem apspriežot izdarīto, jo trasē pavadīto laiku bija izdevies pārvērst vērtīgā informācijā.

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, man šogad ir salīdzinoši lielāka teikšana pār auto regulējumiem. SET Promotion ir mazs, bet saliedēts kolektīvs, un tas lēmumu pieņemšanu par auto regulējumiem padara par vienkāršāku un ātrāku procesu. Kopīgi apspriežam visas iespējas, izvērtējot ieguvumus un potenciālos riskus – un pēc tam katrs varam turpināt pildīt savus pienākumus, manā gadījumā, visas domas un enerģiju jau novirzīt nākamajam braucienam.

Lai gan testi tiešām nebija gari, esmu apmierināts ar tajos paveikto – šobrīd atrodamies labā starta pozīcijā, kurā mums ir risinājumi gan sausam, gan slapjam laikam. Arī starta sistēmai izstrādājām vairākas programmas, lai varētu ātri reaģēt un pielāgoties situācijai Barselonā. Protams, testi ir testi, un kā reiz teica Sebastjēns Lēbs «Braucot pa trasi vienatnē, Tu vienmēr esi ātrākais!», tāpēc visu «pa plauktiņiem» saliks vien braucieni Barselonā.

Uz sacensībām dodamies labā sportiskā formā un, bez ierunām, nedēļas nogalē jāparāda maksimālais rezultāts! Mums šogad ir tikai pieci posmi. Te nav Formula 1, kur ir 21 sacensība un sezonas laikā var atgūt iekavēto – mums jābrauc ar pilnu jaudu jau no pirmā starta!» pirms sacensībās Spānijā atklāj Reinis Nitišs.

Foto: Pics-Motorsport.com

EURO RX of Barcelona norises grafiks

Sestdiena, 14. aprīlis

10:00 Treniņbraucieni

13:00 Euro RX Supercar 1. kvalifikācija

15:30 Euro RX Supercar 2. kvalifikācija

Svētdiena, 15. aprīlis

09:30 Treniņbraucieni

11:00 Euro RX Supercar 3. kvalifikācija

12:00 Euro RX Supercar 4. kvalifikācija

14:45 Euro RX Supercar Pusfināli

15:00 Tiešraides translācija kanālā LTV7 un LMT Straume

16:00 Euro RX Supercar Fināls

*pēc Latvijas laika; norādītie laiki ir provizoriski un var mainīties.

2018. gada FIA Eiropas rallijkrosa čempionāta kalendārs, Supercar klase:

1. SPĀNIJA – BARSELONA – 14./15. APRĪLIS

2. BEĻĢIJA – METĒ – 12./13. MAIJS

3. ZVIEDRIJA – HOLJESA – 30. JŪNIJS/ 1. JŪLIJS

4. FRANCIJA – LOJAKA – 1./2. SEPTEMBRIS

5. LATVIJA – RĪGA – 15./16. SEPTEMBRIS

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu