Jaguar C-X75 varētu nonākt ražošanā (22)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Parīzes auto šovā Jaguar prezentēja konceptautomobili, kas pēc būtības ir veltījums uzņēmuma 75 gadu jubilejai un tikpat senajam markai raksturīgajam dizainam.

Kā vēsta Autocar, uzņēmums apsver iespēju Parīzei paredzētā šova auto laist ražošanā, tiesa gan, to saglabājot kā ekskluzīvu mazsērijas automobili, turklāt šobrīd esot divi turpmākās attīstības scenāriji. Viens no tiem paredz izlaist 1000 C-X75 eksemplārus, daudz darba veicot ar rokām, bet otrs - izlaist divreiz vairāk Jaguar supermašīnu, izmantojot arī vairāk automatizācijas. Par iespējamajiem termiņiem pagaidām konkrētu minējumu nav, taču pēc britu izdevuma informācijas - ja Jaguar nolems sērijveida modeli apgādāt arī ar gāzu turbīnu dzinējiem, to sagatavošanai vien būs nepieciešami pieci līdz septiņi gadi.

"Divi vai trīs gadi būs nepieciešami, lai gāzu turbīnu tehnoloģiju pielāgotu sērijveida automobilim, bet vēl trīs vai četri gadi būs nepieciešami, lai to ieviestu ražošanā," Autocar sacījis Jaguar alternatīvo piedziņas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Tonijs Hārpers un atzīmējis, ka šāda tipa motori būtu krietni uzticamāki. "Tajos ir 100 reizes mazāk detaļu, tādēļ nav praktiski kam salūst."

Konceptautomobilim C-X75 pie katra riteņa ir pa elektromotoram, no kuriem katrs attīsta 195 zirgspēkus, tātad kopā - 780 ZS, un divi pavisam nelieli gāzu turbīnas dzinēji, kas griežas ar līdz pat 80 000 apgriezieniem minūtē un ražo pietiekami daudz elektroenerģijas akumulatoru lādēšanai, lai auto darbības rādiusu palielinātu līdz 900 kilometriem. C-X75 uzstādītos litija jonu akumulatorus sešās stundās var uzlādēt arī no elektrotīkla, taču ar to rezervi pietiek salīdzinoši neliela attāluma nobraukšanai - tikai 110 kilometriem.

Komentāri (22)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu