Kia oficiālais pārstāvis Latvijā, Forum Auto gada nogalē nomainījis savu atrašanās vietu un turpmāk atradīsies K.Ulmaņa gatvē 101.
Kia pārstāvja Forum Auto salons atradīsies K.Ulmaņa gatvē
Forum Auto Tirdzniecības vadītājs Jānis Ozols norāda, ka atrašanās vietas nomaiņa ir saistīta ar stratēģiskiem plāniem un uzņēmuma attīstību. Pēc viņa teiktā, nozīmīgs aspekts ir fakts, ka tirgus jau trešo gadu ir stabilizējies un Kia pārdošanas apjoms turpina pieaugt.
Kia pārdošanas apjoms Latvijā turpina palielināties - 2013.gadā Latvijā realizētas 424 Kia zīmola automašīnas, no kurām lielāko daļu - 360 - pārdevis Forum Auto. Kia zīmola pārdošanas apjoms Latvijā 2013.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, palielinājies par 38%, savukārt Forum Auto Kia zīmola automašīnu pārdošanas apjoms pieaudzis par 91%.
Par Forum Auto
Forum Auto ietilpst Igaunijas uzņēmuma Tallina Kaubamaja grupā un automobiļu tirdzniecībā darbojas jau sešus gadus. Šogad Latvijā pieprasījums pēc Kia automašīnām, salīdzinot ar pagājušo gadu, palielinājies par 15%, savukārt tirgus daļa pieaugusi par 28%, sasniedzot 4,1% atzīmi. 2013.gadā Forum Auto modeļu klāstam pievienojās Peugeot.
Par Kia Motors Europe
Kia Motors Europe ir Kia Motors Corporation pārstāvniecība Eiropā, kas nodrošina automašīnu pārdošanu, mārketingu un apkalpošanu. Tās galvenā mītne atrodas Frankfurtē, Vācijā, un šobrīd Kia pieejams 30 Eiropas tirgos.
Par Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - kvalitatīvi automobiļi cilvēkiem, kas jūtas sirdī jauni. Uzņēmums dibināts 1944.gadā, un tas ir vecākais automobiļu ražotājs Korejā. Deviņās rūpnīcās un montāžas cehos piecās valstīs ik gadu tiek saražoti vairāk nekā 2,7 miljoni automobiļu, kas tiek pārdoti un apkalpoti ar izplatītāju tīkla starpniecību aptuveni 150 valstīs.
Kia strādā vairāk nekā 47 000 darbinieku, un uzņēmuma gada apgrozījums ir 42 miljardi ASV dolāru. Kia ir Australian Open tenisa turnīra ģenerālsponsors un FIFA (FIFA pasaules kausa futbolā organizētājs) oficiālais transporta partneris. Kia Motors Corporation zīmola devīze ir «The Power to Surprise» - «Spēja pārsteigt». Tā atspoguļo uzņēmuma apņemšanos pārsteigt visu pasauli, piedāvājot aizraujošu un iedvesmojošu pieredzi, kas pārspēj gaidīto.