Renault uzstāda priekšpiedziņas auto rekordu Nordšleifē (7)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Renault

Renault ir izcīnījis to, ko pirms neilga laika prognozēja, prezentējot Megane RS 275 Trophy-R. Proti, pēc pirmklasīga snieguma Nirburgringas Nordšleifē franču zīmols no spāņu SEAT ir pārņēmis ātrākās priešpiedziņas sērijveida mašīnas ražotāja godu.

Megane RS 275 Trophy-R, būdama par 100 kilogramiem vieglāka nekā bāzes modelis un apgādāta ar 2 litru 275 zirgspēku, 360 Nm turbodzinēju, kā arī pilnveidotu šasiju, Nordšleifes 20 kilometrus labākajā mēģinājumā pieveica 7 minūtēs 54,3 sekundēs, SEAT Leon Cupra 280 martā uzstādīto rekordu (7 minūtes un 58,4 sekundes) pārspējot par 4,1 sekundi. Interesanti, ka Renault rekordu pārspēja jau 15.maijā, tomēr publiski tas darīts zināms tikai tagad.

Renault Megane Renault Sport 275 Trophy-R ir sporta balstiekārta ar mehānisku ierobežotas berzes diferenciāli, regulējami Öhlins Road&Track amortizatori un priekšējā piekare ar kompozītatsperēm no Allevard, raksta Autocar. Amortizatoriem iespējami 20 regulējumi priekšā un 30 aizmugurē, un tos var ērti iestatīt ar pogu pie instrumentu paneļa. Tāpat paredzēta iespēja regulēt priekšējās atsperes, kas ietekmē auto klīrensu un dinamiskās īpašības.

Jūtamais svara ietaupījums panākts, upurējot spēkrata funkcionalitāti un komfortu. Renault inženieri ir izņēmuši lielu daļu skaņas izolācijas materiālu, kā arī aizmugurējo sēdekli, kura vietā uzstādīts drošības stienis. Megane RS 275 Trophy-R nav arī radio iekārtas un gaisa kondicionētāja, kas priekšējā panelī aizstāti vienkāršu centrālo konsoli. Ar ādu un alkantaru apšūti polikarbonāta Recaro kausveida sēdekļi palīdz ietaupīt vēl 22 kilogramus. Vēl 4 kilogrami ietaupīti, uzstādot titāna izplūdes sistēmu ar oglekļa šķiedras uzgali, bet par kilogramu svars samazināts, atsakoties no aizmugurējā logu tīrītāja. Citiem vārdiem, ērtības ir upurētas ātruma vārdā un tas ir atmaksājies. Tā rekordbrauciens izskatījās no Megane RS 275 Trophy-R salona, redzams zemāk pievienotajā video.

Komentāri (7)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu