Auto līzingā vērojams pieaugums

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Šī gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, bankā Citadele līzinga jauno darījumu skaits pieaudzis par 21%, galvenokārt iegādājoties vieglās automašīnas, komerctransportu, reģistrējamas industriālas iekārtas un tehniku.

No kopējā līzinga ņēmēju skaita 47% ir fiziskās personas, kurām izsniegti 17% no kopējās Citadeles līzingā finansētās summas. 83% no kopējā Citadeles piešķirtā līzinga finansējuma saņēmušas juridiskās personas, kas sastāda 53% no kopējā līzinga ņēmēju skaita.

Līzingu visbiežāk izmanto vieglo automašīnu iegādei - 73%. Vērtējot Citadeles līzingā iegādāto automašīnu marku sadalījumu, redzams, ka visiecienītākās klientu vidū ir Škoda, Toyota, Volkswagen automašīnas, kuru sadalījums līzinga portfelī ir gandrīz identisks un katrai sasniedz turpat 10%. Attiecīgi tālāk ar nedaudz zemākiem rādītājiem ierindojas BMW, Volvo, Audi un Renault markas automašīnas. Mazāk par 5% līzingā iegādātas Mitsubishi, Hyundai, Mercedes-Benz, Citroen, Opel, bet zemāka par 3% bijusi Honda, Nissan, Peugeot, KIA, Lexus, Subaru, Land Rover, Mazda, Chevrolet, Suzuki u.c. automašīnu marku iegāde līzingā.

Komerciālā transporta iegāde bankas Citadele līzinga portfelī veidojusi 9%

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu