Baltijas valstīs pārdots vairāk Peugeot spēkratu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Peugeot

Peugeot šā gada pārdošanas apjomi Baltijas valstīs deviņu mēnešu laikā kāpuši par 5,4%, trešajā ceturksnī pārdošanas rezultāti uzlabojušies gan Eiropā, gan Āzijā.

Peugeot šā gada pārdošanas apjomi Baltijas valstīs deviņu mēnešu laikā pieauguši, sasniedzot 2389 automobiļus un 6% tirgus daļu. Savukārt trešajā ceturksnī pieaugums austrumu zemēs sasniedza 55%, bet Eiropā – 10,6%.

Pasaulē kopumā Peugeot pārdošana trešajā ceturksnī pieauga par 7,2%, trīs mēnešu laikā koncerns pārdeva vairāk nekā 358 900 Peugeot modeļu. Šā gada deviņos mēnešos ir pārdots 1,21 miljons Francijas auto markas spēkratu.

Eiropā markas panākumus ir nodrošinājis gan kompaktais krosovers Peugeot 2008, gan par Eiropas gada automobili pasludinātais Peugeot 308, kura pārdošanas apjomus ievērojami palielināja universālas virsbūves pievienošana. Lielākais lēciens norisinājās Āzijas tirgū, kur šim gadam kopumā var prognozēt aptuveni 10% pieprasījuma pieaugumu, kas ļauj arī nākamajam ceturksnim prognozēt automobiļu pārdošanas palielināšanos.

Latīņamerikā, Eirāzijā, arī Tuvajos Austrumos un Āfrikā automobiļu pārdošana trešajā ceturksnī samazinājās par vidēji 20%. Āfrika, Tuvie Austrumi un Klusā okeāna reģions ir attīstības tirgi, kuros Francijas autorūpniecība cer nostiprināties tuvākajos gados.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu