ASV interneta mazumtirgotājs «Amazon» Japānā bez grāmatām un mājsaimniecības piederumiem sācis piedāvāt tiešsaistē iegādāties arī automašīnas ar elektrisko dzinēju.
Japānā «Amazon» vietnē var iegādāties BMW elektromobiļus
Vācijas autoražošanas milža «Bayerische Motoren Werke» (BMW) Japānas atzars trešdien sāka pārdot savus elektromobiļus «i3» interneta mazumtirgotāja vietnē «Amazon.co.jp».
BMW mazais elektromobilis ir iecienīts Eiropas un Ziemeļamerikas tirgos, tomēr «BMW Japan» vēlas atrast jaunus klientus ar tiešsaistes mazumtirgotāja palīdzību, informēja kompānijas preses pārstāvis Tokijā, norādot, ka automašīnas ar elektrisko dzinēju modeli Japānā pārdod 46 dīleri, tomēr ar «Amazon» starpniecību kompānija vēlas veicināt automašīnas noietu visā valstī.
«Tas paplašinās pārdošanas kanālus un uzlabos klientu ērtības,» viņš teica, uzsverot, ka tik daudzi cilvēki izmanto «Amazon» vietni, kas arī ļautu izpētīt potenciālo klientu grupas, kuras būtu ieinteresētas BMW produkcijas iegādē.
«Amazon.co.jp» ir pieejami divi «i3» modeļi - standarta «BMW i3», kas var veikt 229 kilometrus ar vienu akumulatora uzlādi, kā arī «i3 Range Extender», ar kuru bez uzlādes var nobraukt līdz 300 kilometriem, informēja kompānija.
Tomēr klientiem, kas cer ar vienu datora peles klikšķi pabeigt pirkumu, būs jāpiedzīvo vilšanās, jo pēc automašīnas pievienošanas savam virtuālajam iepirkumu grozam potenciālajiem pircējiem būs jāgaida zvans no BMW, lai iesniegtu dokumentus, kas apliecina, ka pircējam ir autostāvvieta un vieta, kur uzlādēt jaunā spēkrata akumulatoru.