Apple Vācijā piesaista ekspertus, kuri attīstīs iCar

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

ASV tehnoloģiju gigants Apple, kas patlaban pārņēmis biznesa medijus ar vēstīm par pirmo iPhone pārdošanas apjomu kritumu, uz vietas nesēž un gatavojas izmēģināt spēkus sev jaunās sfērās, proti, viedautomobiļu izstrādē.

Ziņas par to, ka Apple plāno radīt gudru mašīnu, ko varētu dēvēt par iCar, publiskajā telpā riņķo jau sen, bet Frankfurter Allgeimene Zeitung vēsts, ka Apple Vācijā ir sapulcējusi autobūves ekspertu komandu, kura strādās tieši ar elektriskā iCar attīstīšanu, tās tikai vēl vairāk apstiprina.

Par iespējamo sērijveida auto ražošanas partneri izdevumā minēts Grācā, Austrijā bāzētais Magna Steyr, kas cita starpā vēl aizvien ražo arī leģendāro Mercedes-Benz G klasi.

Jaunizveidotā speciālistu komanda Vācijā nodarbosies ar visiem iCar izstrādes, ražošanas un pārdošanas aspektiem,

lai jau 2020.gadā kļūtu pieejams neliela izmēra Apple zīmola pilsētas auto.

Kā vēsta Frankfurter Allgeimene Zeitung, autobūves nozares ekspertu komandu veido 15 līdz 20 progresīvi domātāji, kuriem pašreizējā vadība viņu pārstāvētajos uzņēmumos liek šķēršļus tālākai izaugsmei.

Automotive News Europe tikmēr norāda, ka Magna Steyr ir sadarbība ne tikai ar Mercedes-Benz, bet arī ar MINI un Peugeot. Nepieciešamās ražošanas jaudas Apple iCar izlaide kompānija iegūs, kad no tās konveijeriem tiks noņemti MINI Countryman un Paceman.

Sākotnēji Apple plāno iCar ielās laist kā koplietošanas automobiļu floti.

Galvenais iemesls - Apple nav un līdz tam laikam arī nebūs sava dīleru un servisa centru tīkla, kas varētu nodarboties ar automobiļu pārdošanu privātiem pircējiem.

Frankfurtes biznesa izdevums arīdzan piebilst, ka iCar nebūs pašgājējs auto ar autopilota funkciju, kā domāts līdz šim, tiesa gan, šādas iespējas mašīnīte varētu iegūt laika gaitā.

Apple pagaidām nekomentē iCar projekta eksistenci, tomēr Frankfurter Allgeimene Zeitung vēlreiz atzīmē, ka tehnoloģiju kompānija par baumām nekad nav publiski izteikusies. Var tikai atzīmēt, ka jau pērn The Wall Street Journal ziņoja par 600 Apple darbinieku piesaistīšanu projektam Titan, kas sevī patiesībā slēpj elektromobiļa izstrādi. Pie tam Titan projektā iesaistītajiem esot dota autorizācija darbinieku skaitu trīskāršot

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu