G klase ir pierādījums, ka ir arī mūžīgas vērtības

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Mercedes-Benz G klase ir īsts dinozaurs mūsdienu autobūvē. Šeit gan nav runa par tehniku, kas pastāvīgi tiek atjaunināta, bet gan par dizainu, kas nav būtiski mainījies kopš 1979.gada. Kopš tā laika nav mainījusies arī G klases ražošanas vieta - auto montēšana aizvien ir uzticēta Austrijas uzņēmumam Magna Steyr, kā rūpnīca atrodas Grācā.

Vēl pirms dažiem gadiem Daimler vadība apsvēra pārtraukt nu jau gandrīz 40 gadus senā modeļa ražošanu. Ja šāds solis būtu sperts, tā būtu bijusi pamatīga kļūda, jo G klase ir pieprasīta, turklāt interese par šo modeli, precīzāk - tā dažādajām modifikācijām, aug.

Tā tagad no Grācas pienākušas ziņas, ka ir uzstādīts jauns ražošanas rekords, jo pirmo reizi viena gada ietvaros ir saražotas vairāk nekā 20 000 G klases. Pie tam būtiski, ka gads vēl nav noslēdzies un rekords ar katru dienu tiks pārspēts no jauna.

Runājot par jubilejas modeli, tas ir balts Mercedes-AMG G63 - divarpus tonnas smags apvidus auto ar 5,5 litru V8 motoru, kurš attīsta 571 ZS un 760 Nm. Ar šādiem veiktspējas parametriem prāvais auto spēj 100 km/h sasniegt 5,4 sekundēs un maksimāli attīsta 210 km/h (230 km/h ar piemaksu). Interesanti, ka 13,8 litru vidējais patēriņš un CO2 izmešu daudzums 322 g/km G klasi ierindo zemākajā efektivitātes klasē - G.

Foto: Publicitātes foto
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu