Ceturtdaļgadsimta 10 neveiksmīgākie auto (91)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET kolāža

Atzīmējot 25 gadu jubileju, britu iknedēļas izdevums AutoExpress ir apkopojis ceturtdaļgadsimta desmit sliktākos automobiļus vienā sarakstā, lai parādītu, ka arī autoražotāji mēdz kļūdīties, nevis tikai pieņem pareizākos lēmumus un iepriecina pircējus.

 
Rover CityRover
Rover CityRover Foto: Publicitātes foto

Rover CityRover (2003)

Kad Rover neveiksmīgas pārvaldības rezultātā tuvojās panīkumam, kompānija 2003.gadā izlaida modeli CityRover. Indiešu Tata Indica pārdēvēšana par Rover un šī soļa atzīšana par labu esam bija zīme, cik zemu kompānija ir kritusi kopš zelta laikiem piecdesmitajos un sešdesmitajos gados. Auto bija lēts, taču saņēma bargu kritiku montāžas kvalitātes dēļ. No dīleru saloniem tas pazuda līdz ar Rover ražošanas pārtraukšanu 2005.gadā.

 
Daihatsu Move
Daihatsu Move Foto: Publicitātes foto

Daihatsu Move (1997)

Par automobili daudz spēj pateikt jau tā reklāmas sauklis. Daihatsu Move gadījumā tas bija «Jocīgs no ārpuses, gudrs iekšpusē». Auto gan bija uzticams un lēts ekspluatācijā, taču kantainās formas dēļ popularitāti tas neguva.

 
Mitsubishi Carisma
Mitsubishi Carisma Foto: Publicitātes foto

Mitsubishi Carisma (1995)

Šī Mitsubishi nosaukums ir iedvesmojošs - Carisma. Taču pircējus tas nespēja uzrunāt, jo braukšana ar to nebija diži harizmātiska.

 
Suzuki X-90
Suzuki X-90 Foto: Publicitātes foto

Suzuki X-90 (1995)

Deviņdesmitajos gados Suzuki aizraušanās bija tirgus nišu izpēte. X-90 bija solis par tālu, jo šis mini SUV automobilis ar noņemamu jumta paneli izcēlās ar vājām vadāmības īpašībām, stipri ierobežotām spējām apvidū un ne visai labu izskatu.

 
Renault Avantime
Renault Avantime Foto: Publicitātes foto

Renault Avantime (2001)

Avantime, MPV automobiļa un kupejas krustojums. Pārāk ārišķīgs un dārgs, lai būtu populārs. 18 mēnešu laikā Renault pārdeva tika 4500 Avantime.

 
Skoda 125L Type 742 jeb  Estelle
Skoda 125L Type 742 jeb Estelle Foto: Publicitātes foto

Skoda 125L Type 742 jeb Estelle (1988)

Viens no pēdējiem modeļiem, ko Škoda ražoja pirms Volkswagen koncerns sāka iegādāties čehu ražotāja daļas 1991.gadā.

 
Lexus SC 430
Lexus SC 430 Foto: Publicitātes foto

Lexus SC 430 (2001)

Cenšoties atdzīvināt garlaicīgo modeļu piedāvājumu, Lexus 2001.gadā izlaida kupeju-kabrioletu SC 430. Ar astoņu cilindru dzinēju apgādātais auto nespēja atstāt pozitīvu iespaidu ārējā dizaina, stipri šauro aizmugurējo sēdekļu un arī gaitas īpašību dēļ.

 
Nissan Serena
Nissan Serena Foto: Publicitātes foto

Nissan Serena (1992)

Minivenu neviens nepērk dinamikas dēļ, taču Serena nelabu slavu iemantoja kā vislēnākais auto, jo ar 2,3 litru dīzeļdzinēju 100 km/h sasniegt spēja vien 27,8 sekundēs. EuroNCAP testos gūtie rezultāti arī bija vāji, taču labā īpašība bija tā, ka šāda tipa automobiļos ierasto 7 sēdvietu vietā Serena piedāvāja astoņas.

 
Citroen C3 Pluriel
Citroen C3 Pluriel Foto: Publicitātes foto

Citroen C3 Pluriel (2003)

Citroen C3 Pluriel ir auto, kuru ražotājs bija iecerējis kā viegli transformējamu spēkratu ar nolaižamu auduma pārsegu. Patiesībā jumta reliņu noņemšana prasīja daudz spēka un tiem mašīnā nebija paredzēta vieta glabāšanai. Tāpat daudziem jumtiem bija raksturīgas sūces, bet auto salons izcēlās ar lētu plastmasu un paviršu montāžu.

 
Chrysler PT Cruiser kabrioets
Chrysler PT Cruiser kabrioets Foto: Publicitātes foto

Chrysler PT Cruiser kabriolets (2005)

PT Cruiser kabriolets bija labs piemērs tam, kas notiek ar ne visai izskatīgu, slikti vadāmu, zemas kvalitātes auto, kuram nogriež jumtu un piedāvā reģionā, kurā caurmērā ir stipri sliktāki laika apstākļi kā saulainajā Kalifornijā.

Komentāri (91)CopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Nepalaid garām!
Uz augšu