Ideāla funkcija braukšanai pa autoceļiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Neatkarīgi no tā, vai galamērķis ir pludmale vai kalni – daudziem ceļotājiem galamērķis var būt tūkstošiem kilometru attālumā no mājām.

Tik lielus attālumus var pieveikt daudz relaksētāk, ja automobilis ir aprīkots ar adaptīvo kruīza kontroli (ACC). Šī inteliģentā kruīza kontroles sistēma bremzē un uzņem ātrumu automātiski. Volkswagen šo «pretstresa» sistēmu piedāvā gandrīz visās modeļu sērijās.

ACC – tā ir adaptīvās kruīza kontroles abreviatūra angļu valodā. Vārds «adaptīvs» apzīmē to, ka kruīza kontrole automātiski pielāgojas satiksmes plūsmai. ACC pamatā ir radara sistēma. Šī «acs» atrodas automobiļa priekšpuses vidusdaļā un reģistrē attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim un tā relatīvo ātrumu. Ja tas bremzē, bremzē arī Volkswagen. Tas pats attiecas uz ātruma palielināšanu. Turklāt automobilis visu laiku ievēro noteiktu minimālo distanci. Vēl viens ACC sistēmas papildinājums ir apkārtējās satiksmes uzraudzības sistēma Front Assist. Šī kombinācija ievērojami samazina vienā joslā braucošu automobiļu sadursmes risku, tādējādi uzlabojot drošību.

Tāpat kā kruīza kontroles gadījumā, autovadītājs vienkārši ievada vēlamo ātrumu. Transportlīdzekļiem ar manuālo pārnesumkārbu to ir iespējams izdarīt no 30 km/h liela ātruma. Ja automobilim ir automātiskā pārnesumkārba vai DSG, ātrumu var iestatīt no 0 km/h, kas nozīmē, ka lēnas satiksmes apstākļos automobilis apstāsies un pēc tam automātiski uzsāks kustību pats.

Modeļos Polo, Golf, Touran un Tiguan ACC var aktivizēt līdz 160 km/h lielam ātrumam. Modeļiem Passat un Touareg sistēmas diapazons pārsniedz 200 km/h. Turklāt autovadītājs pieļaujamajās robežās var arī iestatīt minimālo distanci līdz priekšā braucošajam automobilim.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Nepalaid garām!
Uz augšu