Acura NSX met izaicinājumu Lamborghini Aventador un... uzvar

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no video

Lamborghini Aventador ir gluži kā 21. gadsimta Countach. Tas ir skaļš un ar pārdrošu dizainu, kas nevienu neatstās vienaldzīgu. Piedevām laikmetā, kad autobūve pāriet uz turbo motoriem un hibrīdsistēmām, šis ir arī viens no pēdējiem superauto, kam ir atmosfēriskais motors - spalgi dziedošs 6,5 litru V12 agregāts ar 700 zirgspēkiem, ko zibenīgi strādājoša pārnesumkārba novada abām asīm.

Šajā ziņā Acura NSX ir pilnīgs pretstats. Šim Amerikā izstrādātajam un ražotajam japāņu superauto ir krietni mazāks iekšdedzes dzinējs ar 3,5 litru darba tilpumu, divreiz mazāk cilindriem, diviem turbokompresoriem, turklāt motoram asistē veseli trīs elektromotori. Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 580 ZS, turklāt, tā kā katru priekšējo riteni griež savs elektromotors, ir iespējama vilkmes vektorēšana un tas nozīmē optimālu saķeri jebkādos apstākļos.

Konceptuāli jaunā NSX būtiski atšķiras no oriģinālā deviņdesmito gadu modeļa, kam bija tikai vidū iebūvēts V6 benzīna motors un klasiskā piedziņa. Tomēr agregātu kombinācija, lai arī nodrošina krietni mazāku jaudu nekā Aventador motors, ir pareizā recepte, lai sprintā itāļu vērsi atstātu putekļos.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu