Volvo reklāma ar nāves piegaršu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no video

Neoficiālu un televīzijā visticamāk nerādāmu Volvo drošības sistēmu reklāmas klipu radījis un publiskajā telpā palaidis jaunu vācu režisoru duets Dorians Lēbhercs un Daniēls Tics (Dorian & Daniel).

Video, kas nosaukts par Nāves ābeci (ABS of Death), redzami vairāki cilvēki, kuri dažādos veidos dodas viņā saulē, tai skaitā arī kāds kungs gados pie jaunā Volvo XC90 stūres. Laimīgā kārtā šis auto ir apgādāts ar jaunākās paaudzes aktīvās drošības sistēmām, kuras vadītāja vietā vēro uz ceļa notiekošo un kritiskā brīdī, piemēram, ja vadītājs ir novērsies un savlaicīgi nepamana briesmas, dod attiecīgo pavēli un auto apstājas patstāvīgi. Tieši šo funkciju Dorians un Daniēls izcēluši savā šedevrā, kurā ir tikai viens izdzīvojušais - kāds kungs, kurš izvedis pastaigāties suņus, un, protams, arī Volvo XC90.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu