Rakstīt komentāru
Rādīt
Visus Reģistrētos Ieteiktos
Jaunākos vispirms
  1. D

    Par Latvijas gada apvidus auto kļuvis traktors ar to jūs visus arī apsveicu.

    3
  2. T

    Kuram ir bijis 2.0 TDI, tad tas vairs das auto folxvāgenu nepirx

    4
  3. j

    kāpēc šito sauc par apvidus auto?
    tas tak ir klasisks parketnieks - tātad auto ar palielinātu caurgājamību - tātad lietošanai uz labiem ceļiem vai ne tik labiem ceļiem.
    savukārt par braukšanu pa apvidu - tas ir bezceļa režīmā te pat nav ko sapņot.
    visas šitā haldex muftu padarīšana un eletroniski bloķējamie diferenciāļi reālā bezceļā praktiski nestrādā. šitie modernie parketnieki regulāri parādās dažādos offroad pasākumos - nu neiet viņi ne pa sniegu, ne pa dubļiem, ne pa slapju pļavu. kā tikko nevienam ritenim nav normālas saķeres, tā elektronika sajūk prātā, gāze tiek automātiski nogriezta un griezes moments pazūd vispār. ir tur visādi tie bezceļam paredzētie režīmi kas atsevišķos momentos darbojas pareizi, bet tas līdz brīdim kamēr situācija elektronikai ir par sarežģītu un tad elektronika visu dara nepareizi.
    par haldex izturību nerunāsim - to var ātri nokaut, bet remonts tur ir ļoti dārgs.

    10
  4. G

    Tāpēc, ka bija nepieciešams balvu iedot VW automobīlim. Žūrijai uzreiz kļuva skaidrs, ka bezceļos toyota hilux, nissan navara un mitsubishi L200 ieliks, tāpēc mēs izdomājām jaunu nomināciju "gada pikaps", tādā veidā, apvidus auto nominācija kļuva brīva un varējām iedot VW.

    0
  5. K

    Uzbraucot uz zaļās vardes tas apvidnieks jau nogrimis.

    10

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Facebook, Twitter, Google vai Inbox.lv kontu.

Autorizēties

TVNET aicina lasītājus, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur tiesības lietotājam liegt pieeju "Komentāriem" un ziņot attiecīgajām tiesībsargājošām iestādēm.

Komentāru noteikumi


Kļūsti par reportieri