Latvijā 11 mēnešos reģistrē par 16% vairāk jaunu vieglo automašīnu

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Latvijā šogad 11 mēnešos reģistrētas 13 690 jaunas vieglās automašīnas, kas ir par 16% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā gadu iepriekš.

Tostarp 2014.gada novembrī Latvijā reģistrētas 1217 jaunas vieglās automašīnas, kas ir par 7% vairāk nekā pagājušā gada novembrī, bet par 13,1% mazāk nekā mēnesi iepriekš.

Šogad 11 mēnešos Latvijā populārākā automašīna bija «Volkswagen» - reģistrētas 2374 jaunas šīs markas automašīnas, kas ir par 26,1% vairāk nekā gadu iepriekš.

Otra populārākā automašīna bija «Toyota» ar 1657 spēkratiem, kas ir par 17,3% vairāk, seko «Škoda» ar 1155 automašīnām, kas ir par 54,8% vairāk, «Peugeot» ar 975 spēkratiem, kas par 10,9% vairāk, un pirmo piecinieku noslēdz «Renault» ar 838 automašīnām, kas ir par 43,2% vairāk.

Sestā populārākā auto pozīciju šogad 11 mēnešos ieņēma «Nissan» – reģistrētas 800 jaunas šādas automašīnas, kas ir par 28,6% vairāk nekā pirms gada. Reģistrēto «Ford» automašīnu skaits ir samazinājies par 24,1% - līdz 470 šādiem spēkratiem. Seko «Opel» ar reģistrētām 462 vieglajām automašīnām, kas ir par 2,9% vairāk, kā arī «Kia» ar 449 spēkratiem, kas ir par 21,7% vairāk, savukārt populārāko vieglo automašīnu desmitu noslēdz «Dacia» ar reģistrētām 437 automašīnām, kas ir par 41,9% vairāk nekā pirms gada.

Pērn 11 mēnešos Latvijā reģistrēja 11 803 jaunas vieglās automašīnas, bet gadā kopumā - 12 811 spēkratu, kas ir par 0,7% mazāk nekā 2012.gadā.

Kopējā statistikā iekļautas gan pasažieru, gan komerctransporta līdz trīsarpus tonnām vieglās automašīnas. Statistikā iekļauts arī automašīnu reeksports.

Auto asociācija ir sabiedriska organizācija, profesionālu ražotājrūpnīcu, Latvijā oficiāli pilnvarotu autoimportētāju un dīleru apvienība. Asociācijas prioritāte ir aizstāvēt savu biedru intereses sadarbībā ar dažādām valsts institūcijām un nodrošināt pircēju interešu ievērošanu attiecībā uz garantijām, servisu un informāciju.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu