Konkursā «Pārspēj CSDD reklāmu - 2015!» uzvar Alojas Ausekļa vidusskola

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Konkursā «Pārspēj CSDD reklāmu - 2015!» uzvarējusi Alojas Ausekļa vidusskola, informēja Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD).

Kā skaidro direkcijā, kopumā 21 jauniešu komanda no visas Latvijas piedāvājusi «ironiskas, biedējošas, asprātīgas un arī nopietnas videoklipu versijas, popularizējot drošu veidu, kā pārvietoties ar velosipēdu, ļaujoties CSDD sadarbībā ar biedrību «Go Beyond» un «If Apdrošināšana» izsludinātajam radošajam izaicinājumam «Pārspēj CSDD reklāmu - 2015!«».

Žūrijas un arī pašu jauniešu vērtējumā pirmo vietu ieguvusi komanda «Hitimisho» no Alojas Ausekļa vidusskolas, kura sagatavojusi ironisku skatījumu tam, ka rūpes par savu drošību ir katra paša ziņā un nav jāpaļaujas uz apkārtējo viedokli. Otrās vietas ieguvēji «Velo Duo» komanda no Maltas vidusskolas un Rēzeknes Valsts ģimnāzijas piedāvā emocionālu videoklipu par smagajām sekām, kas draud vieglprātīgai attieksmei pret drošību uz ceļa. Savukārt trešās vietas ieguvēji «2+3 = (jeb) Jāņa bērni» no Jāņa Čakstes Liepājas 10. vidusskolas atgādina, ka savai un apkārtējo drošībai uz ceļa savas tiesības un pienākumi jāzina visiem.

Pirmo trīs vietu ieguvēji konkursā saņēma naudas balvas 600 eiro apmērā no «If Apdrošināšana». CSDD pasniedza arī speciālbalvu - modes zīmola ZIB atstarojošās vestes - «Velo Duo» komandai par filozofiskāko video, kas ieturēts labāko profesionālo reklāmas aģentūru darbu stilistikā. Savukārt «If Apdrošināšana» speciālbalvu un mobilo telefonu ārējās baterijas saņēma komanda «Nesvilpotāji» no Rīgas Hanzas vidusskolas un Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas.

Jauniešu radītos videoklipus vērtēja žūrija, kuras sastāvā bija CSDD, biedrības «Go Beyond» un «If Apdrošināšana» pārstāvji, kā arī Latvijā labākie reklāmu veidotāji. Konkurss norisinās jau otro gadu - 2014. gada pavasarī 10.-12.klases audzēkņi radīja videoklipu Jāņu kampaņai ar tēmu «Neļauj draugam sēsties pie stūres reibumā». Labākā klipa autoru komanda saņēma ne vien naudas balvas, bet arī iespēju redzēt, kā viņu radītā ideja pārtop reklāmas videoklipā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu