Atkusnis vēl nav iestājies, tomēr Aleksandra Čaka vārdā nosauktās ielas segums jau kūst, veidojot mašīnām un satiksmes drošībai naidīgās bedres. Savukārt Rīgas domes Satiksmes departamentā norādīja, ka līdz Aleksandra Čaka ielas būvprojekta realizācijai ielā netiks veikta seguma maiņa.
Čaka iela sauc pēc remonta; departaments neplāno seguma maiņu
Savukārt Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola TVNET paskaidroja, ka šobrīd tiek izstrādāts Aleksandra Čaka ielas pārbūves būvprojekts, pārbūvējot arī apakšzemes komunikācijas, līdz ar to līdz Aleksandra Čaka ielas būvprojekta realizācijai ielā netiks veikta seguma maiņa.
Viņa informēja, ka departaments arī turpmāk pievērsīs pastiprinātu kontroli Aleksandra Čaka ielas segumam un tiks veikta bedru labošana.
Arī sabiedrība ir aicināta ziņot par avārijas bedrēm uz Rīgas ielām, lai departaments nekavējoties varētu sākt bedru labošanu.
Ievērojama bedru veidošanās notiek tieši pie straujas gaisa temperatūras maiņas, kad strauji paaugstinās vai arī būtiski svārstās brauktuves temperatūra. Līdz ar to bedres asfaltbetona segumā veidojas ļoti strauji – pat dažu stundu laikā.
Lai veiktu kvalitatīvu bedru remontu, nepieciešama gaisa temperatūra, kas nav zemāka par + 5 grādiem, līdz ar to
ziemas periodā nekavējoties tiek remontētas tās bedres, kas apdraud satiksmes drošību, prioritāri maģistrālajās ielās un uz tiltiem.
Šobrīd avārijas bedru novēršanai tiek lietota aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija. Tas nozīmē, ka bedre maksimāli tiek iztīrīta, nosusināta un ieklāts aukstā asfalta maisījums.
Jāņem vērā, ka tas ir avārijas remonts un tā galvenais uzdevums ir novērst avārijas situācijas un uzlabot satiksmes drošību līdz brīdim, kad ielas un tiltus būs iespējams salabot atbilstošos laika apstākļos ar ierastiem paņēmieniem. Līdz 2017.gada 15.janvārim salaboti 616 m2 bedrīšu.