iepriekšējais 1 2

Rakstīt komentāru
Rādīt
Visus Reģistrētos Ieteiktos
Jaunākos vispirms
  1. M
    Maija Vakar 20:38

    Kā kārtības palielināšana var radīt lielāku haosu?

    0
  2. Nesaprotu kapec vispar tur vajag tramvaju-noperk dazus autobusus un klat un palaiz pa jaunu marsrutu!!!

    2
  3. V

    Sakārtot vajag 5. līnijas tramvaju, tā kursēśanas biežumu un nomainīt uz klusāku, zemo tramvaju,apkārtnes iedzīvotāji no tā cieš, pie kam tas ir vienīgais satiksmes līdzeklis, kas kursē pa Slokas ielu no Kuldīgas ielas līdz Iļģuciema galapunktam. Tas nav normāli.
    Kaut būtu vēl kāds satiksmes līdzeklis bez 5. Tramvaja.
    Jaunuzceltā māja 7-stāvu ielas malā cauru diennakti cieš no tramvaja trokšņa.ArīAskolas bērniem tai pašā rajonā vajadzīgs biežāk kursējošiem un kluss tramvajs.
    Cerēsim

    1
  4. m

    Ušaks mak sačakarēt satiksmi Rīgā ieviešot velo celiņus un samazinot auto braukšanas joslas.

    11
  5. P

    Sastrēgumus rada neprasmīga un agresīva braukšana.

    1
  6. n

    Kas pēc tavām domām ir agresīva braukšāna? Gulēšana pie zaļā luksofora signāla?

    2
  7. L

    Izkàpsim ārā no veciem graustiem,kas küp un vibrē un påriesim uz modernu,klusu braucamo! Padomāsim par ekologiju !

    0
  8. I

    Tuvojas pašvaldības vēlēšanas.
    Aicinu balsot par to partiju, kura apsolīs (un pierādīs gan tehnisko gan finansiālo iespējamību) uzbūvēt jaunu tramvaja līniju kautkur citur, bet ne uz Arēnas rajonu.

    6
  9. G

    Eu, nu pagariniet 5 tramvaju uz Vecmīlgrāvi! Osta ar Mīlgrāvi prieksā? Nieki, izrokat tuneli! Tāds piķis par degradētajām teritorijām sanāks!

    2
  10. e

    Kadreiz pret metro tak tauta sacēlas.Ko tagat guļam varbūt jāvac paraksti pret šo ,lai doma citu variantu.Varbūt ir kads aktīvists kas to uzņemtos?

    6
  11. iconMaris Freimanis es2017. g. 17. februārī 20:59

    Autobusu linija un nauda ietaupita,pluss kapi nav jauzrok

    1
  12. R

    Vai nebūtu pratīgāk tramvaju palaist no Dreiliņiem pa Dārzciema ielu uz skansti.Vismaz kada jēga no garaka maršruta,Vai dreiliņi -Skanste -Lidosta.Lūk tas būtu rentabls maršruts.nevis rinķos te pa centru priekš kam?

    3
  13. d
    drikis Rīdziniece2017. g. 17. februārī 16:34

    Nav naudas tik daudz.

    1
  14. A

    Kremļa pirksts.

    1
  15. B

    Nepārliecinoši argumenti, ja ņem vērāt to, ka tramvaja līnijai varētu būt gala punkts Ganību dambī un kaut kur Pērnavas/Barona ielas rajonā. Nekur nav teikts, ka tas būs loka tramvajs. Par projektu un tā lietderību, protams, var diskutēt, bet projekta opozicionāriem nav jālieto demagoģiski argumenti, jo, ja tie tiks atspēkoti, tad opozicionāri vienkārši zaudēs savas pozīcijas PR jomā. Reāli jādomā un konstruktīvi jākritizē. Starp citu neviens projekta opozicionārs neapskata argumentu, ka līnijas būvniecība, dos darbu bariņam strādnieku, kas baros savas ģimenes un dzīvos šeit, bet nevis UK, Norvēģijā vai Zviedrijā. Skatās tikai mitoloģiskos 20 %, kas pašiem iet gar degunu tā ka tilka tek. Bet tas ir cits, kompetento institūciju jautājums.

    5
  16. O

    Nevajag bakstīt ar pirkstu gaisā, piecel savu p un aizej līdz 6.tramvaja pieturai tur ir plāns. Būs divi 6 tramvaji, viens braukās pa apli, otrs no Juglas caur Skansti uz centru. Un visiem kas brauks no Juglas nokļūšana centrā būs vēl ilgāka, jo būs jābrauc lieks līkums.

    0
  17. o

    sastrēguma laikā vajag dročīt!

    0
  18. B

    Ja rozīgo RD interesētu nevis īpašumu vērtību sabīdīšana Skanstes zonā, bet pilsētas satiksmes perspektīva kopumā, neapšaubāmi tramvaja prioritāte būtu Purvciema virziens ar plašu stāvlaukumu vieglā transporta novietošanai Deglavas ielas apm. viducī, - lai vieglie no Ulbrokas virziena nedzītos uz centru

    8
  19. L

    Bet UŠKĀMERIK MAFIJU tas neinteresē , galvenais šai ŠOVĀ ir MILJONI.

    14
  20. f

    Pašpasludinātais eksperts!

    6
  21. Z

    Es jau šo minēju pus gadu atpakaļ. Ka no turienes ir daudz vieglāk un ātrāk uz centru tikt gan ar 24. autobusu kas iet tieši pa Skanstes ielu, gan tur pat pa Kr.Valdemāra ar 3. trolejbusu, 11.autobusu un plus vēl mikriņi tur iet.

    Un tas murgs ko taisās veidot, ka no Juglas braucot vēl būs mega aplis caur Skansti jābrauc, lai uz centru aizbrauktu, vai arī jāpārsēžas Pērnavas ielā, bet tas jau ir 2x braucieni, attiecīgi 2x dārgāk izmaksās cilvēkiem.

    18
  22. D

    Eiropa nesponsorē tramvaju līnijas uz visādiem purčikiem un pļavkiem. Ir nosacījumi. Bez Eirpoas naudas šis projekts nav realizējams !

    5
  23. n

    Ja pareizi paprasītu, gan jau nosponsorētu, ko tik vajag. Šī līnija ir acīmredzami bezjēdzīga, bet re ka nosponsorēja.

    6
  24. Rīgai vajag estakādes tramvaju ( elevated tramway), tad atrisinātos arī sastrēguma problēmas, bet inovatīvi pilsētas transporta risinājumi nav pa kabatai un diez vai arī tam ir ieinteresēti Rīgas "saimnieki".

    3
  25. N

    Man šķiet, ka būtu jāsāk ar pilotprojekta AUTOBUSA līniju. Un pēc tam būs REĀLI dati par noslodzi un plūsmu virzieniem.

    6
  26. F

    Autobuss piedir.. gaisu, smirdēs pilsēta, visādi vegāni un velomīļi pīkstēs. Pažēlo tak viņus.

    3

iepriekšējais 1 2

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Facebook, Twitter, Google vai Inbox.lv kontu.

Autorizēties

TVNET aicina lasītājus, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur tiesības lietotājam liegt pieeju "Komentāriem" un ziņot attiecīgajām tiesībsargājošām iestādēm.

Komentāru noteikumi


Kļūsti par reportieri