LTAB pērn saņēmis 216 sūdzības par apdrošinātāju lēmumiem un to rīcības atbilstību likumam

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Sputnik/LETA

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) pagājušajā gadā saņēmis 216 sūdzības par apdrošinātāju pieņemtajiem lēmumiem un to rīcības atbilstību OCTA likumam, kas ir par piecām sūdzībām mazāk nekā 2015.gadā, liecina LTAB publiskotā informācija.

Tostarp par apdrošināšanas sabiedrību pieņemtajiem lēmumiem 2016.gadā saņemtas 142 sūdzības, kas ir par 19 sūdzībām vairāk nekā gadu iepriekš. No saņemtajām sūdzībām par apdrošināšanas sabiedrību pieņemtajiem lēmumiem 97 gadījumos sniegts atzinums, ka apdrošināšanas sabiedrības lēmums ir pamatots, bet 45 gadījumos sniegts atzinums, ka apdrošināšanas sabiedrības lēmums ir nepamatots.

Vienlaikus 74 gadījumos sūdzības iesniedzējiem sniegts skaidrojums rakstiskas atbildes veidā.

Kā galvenos sūdzību iemeslus LTAB tostarp min to, ka cietušais bijis atzīts par daļēji līdzatbildīgu zaudējumu nodarīšanā, cietušais nav bijis apmierināts ar novērtētā zaudējuma apmēru, kā arī to, ka saņemts atteikums apdrošināšanas atlīdzības izmaksai.

2015.gadā LTAB saņēma kopumā 221 sūdzību.

LTAB nodrošina OCTA apdrošināšanas sekmīgu darbību valstī. OCTA Latvijā tika ieviesta 1997.gadā, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumā cietušo trešo personu interešu aizsardzību. Sākotnēji birojs darbojās Finanšu ministrijas pakļautībā, bet kopš 2004.gada tā ir neatkarīga institūcija.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu