Kad sievietes tērē visvairāk veikalos? Tad, kad ir greizsirdīgas!

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Nav jāslēpj, ka tieši sievietes vairākumā sirgst ar iepirkšanās drudzi. Tāpēc tiek regulāri pētīts, kas ir šīs kāres pamatā. Kāpēc sievietes ir gatavas atstāt lielu kaudzi naudas veikalā par kārtējām kurpēm vai somiņu?

Minesotas universitātes psihologi veica aptauju, lai noskaidrotu, kas kalpo par iemesliem iepirkšanās vēlmei. Kā izrādās, tās ir bailes pazaudēt savu vīrieti un greizsirdība!

To secināja amerikāņu pētnieki, aptaujājot sievietes par konkrētiem iepirkšanās iemesliem - kāpēc viņas iepērkas un ir gatavas nežēlot naudu par dārgiem zīmolu ražojumiem!

Kā stāsta psihologi, pirmkārt, sievietes novērtē savu iespējamo konkurenti pēc tā, kā viņa izskatās un kas viņai mugurā!

Jo vairāk zīmolu un dārgākas drēbes, jo vairāk vīrietis viņu mīl un lutina - domā sievietes.

Otrā pētījuma etapā sievietes tika padarītas greizsirdīgas, un pēc tam viņām bija jāuzzīmē iemīļotais modes zīmols uz savas somiņas. Pierādījās, ka,

tiklīdz sievietes top greizsirdīgas, viņas zīmē vairākas reizes lielāku logotipu nekā pirms eksperimenta.

Izrādās, ka tieši šādā stāvoklī - esot greizsirdīgas vai dusmīgas - viņas par 32% vairāk tērē naudas apģērbu veikalos!

Zīmoli kalpo kā pašapliecināšanās, kā sava statusa atzīšana ne tikai sievietēm, arī vīrieši nežēlo lielu naudu tā iegādei.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu