jeanine

2007. g. 9. augustā 13:06

jeanine ( vajadziigs padoms)

man aarsts izrakstiija hormonaalaas tabletes Jeanine.. gribeeju pajautaat sievieteem, kas arii lieto tiessi ssis tabletes - vai ir kaadas blakus paraadiibas? vai tiessaam var buut taa, ka saak augt uusas, pumpas metas? vai tiessaam visi tie ssausmu staasti atbilst patiesiibai?

jusmine

2012. g. 8. maijā 18:37

RE: jeanine ( vajadziigs padoms)

es ar neiesaku , man pēc 2 gadu lietošanas kreisajā padusē izauga neliels loceklis.

zita

2012. g. 13. maijā 15:49

RE: jeanine ( vajadziigs padoms)

kad beidzot sievietes sapratīs, ka viņām ginekologs iesaka hormonālās tabletes tāpēc, ka viņiem ir līgums ar kādu no ražotājfirmām. Tāpēc viņas izraksta pa labi un pa kreisi pat nepainteresējoties par sievietes veselību, par to vai viņa smēķē, vai rados nav bijuši infarkti, insulti u.c. Turklāt šo tablešu briesmīgā iedarbība uz sievietes organismu sen ir pierādīta, palasies ārvalstu lapās, vien mums Latvijā vēl joprojām lobe šo tablešu lietošanu, galvenokārt ginekologi.

asd

2012. g. 17. maijā 03:38

RE: jeanine ( vajadziigs padoms)

nu jau lietoju otro m'enesi un liekas esmu nokritusies savaraa par 4kg :(( nezinu ko darit, riebjas skatiities uz sevi cik tieva esmu ;( nekaadu citu simptomu nav , viss ok

Ance

2013. g. 30. augustā 13:24

RE: jeanine ( vajadziigs padoms)

Sveikas dāmas :)
Pēc ilgāka pārtraukuma atkal atsāku lietot Jeanine. Šodien ir pirmā mēnešreižu diena, ino rīta iedzēru tabletīti. Tikai radās jautājums, kad beigsies mēnešreizes? es ceru, ja neturpināsies tā pat kā parasti. un pa šīm dažās stundām mēnešreizes ir tik pat intensīvas cik bija... būtu vēlams, lai vēl pēc dažām pazustu. Un atsāktos tikai"brīvajās" dienās :)

alise

2014. g. 12. novembrī 21:12

jeanine

es pat īsti nezinu ar ko sākt... kad pati sāku lietot šīs tabletes viss itkā bija kārtībā, bet mēnešreizes negrib "padoties" un sākties brīvajās dienās. no sākuma domāju, ka mēnešreizes vienkārši pazuda, bet nē...sākas ierastajos datumos, kad nelietoju tabletes. esmu mazliet nobijusies, jo mana draudzene lietojot tabletes tā pat palika stāvoklī. griezās galva u.t.t. viņas draugs teica, lai uztaisa testu un izrādijās, ka viņa palikusi stāvoklī. ārste šo gadījumu komentēja-"tabletes nav 100% garantija..."

ini

2017. g. 21. aprīlī 09:39

RE: jeanine ( vajadziigs padoms)

Lietoju Janine kadus 8 menesus, man bija loti slikta reakcija uz vinam- mati palika krietni planaki, aizcietejumi, auksti sviedri, bezspeeks,drebuli, 3 kg klat, udens aizture, vaajums! Jutos loti slikti, vienigais pozitivais, ka krutis lielakas palika. Tagad pareju uz yasminelle, tas jau ieprieks esmu dzerusi, bet vislabak jutos ar Mirena spirali.

ini

2017. g. 21. aprīlī 10:38

RE: jeanine ( vajadziigs padoms)

Vel aizmirsu par stipram galvassapem!

1 2 nākamais

 

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Facebook, Twitter, Google vai Inbox.lv kontu.

TVNET    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google   


Veselīgs dzīvesveids!

Veselīgs dzīvesveids!

Tēma: Dzīvesveida eksperts

Sertificēts fiziskās sagatavotības treneris. Profesionāla sportista un trenera darba ilggadēja pieredze. Vada treniņus, konsultē uztura un fizisko nodarbību jautājumos. Skatīt citur : www.sportovesels.blogspot.com






Jautā ginekologam!

Jautā ginekologam!

Tēma: Ginekoloģija

Dr Inta Dinsberga – ārste – ginekoloģe, dzemdību speciāliste ar vairāk kā 25 gadu darba pieredzi. Konsultē par visdažādākajām ginekoloģiskajām saslimšanām, ģimenes plānošanu un kontracepcijas izvēli.





Jautā Elvijam!

Jautā Elvijam!

Tēma: Skaistums

Meikapa mākslinieks un stilists Elvijs Strazds Svētiņš.






Jautā psihoterapeitei: Marutai!

Jautā psihoterapeitei: Marutai!

Tēma: psihoterapija

Maruta Ludāne, Dr.psych., Psiholoģijas un kognitīvi biheiviorālās psihoterapijas centra INTELLEGO psihoterapeite, klīniskā un organizāciju psiholoģe: www.intellego.lv




Diskusijas

Sadarbības partneri

  • Cosmopolitan
  • SK
  • L’Officiel Latvija