Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtības. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

«Vingruma» Inese: svara zudums 2 nedēļu laikā ir 2,2 kg. Ieklausos savā ķermenī

Foto: privātais arhīvs

Ir pirmdienas rīts, 3. vingruma maratona nedēļas sākums, pieķeru sevi pie domas, cik forši, ka vakarā būs treniņš. Fiziskās aktivitātes pēc garas darba dienas man ļoti palīdz atgūt enerģiju, uzlabo garastāvokli un miega kvalitāti. Ir patīkama sajūta, ka pēc katra treniņa ir sajūta, ka varu izdarīt vairāk.

Manuprāt, panākumu atslēga ir pareizi sastādīta treniņu programma, paldies manam trenerim Ņikitam Cigankovam par profesionalitāti un precizitāti.

Kādreiz domāju, ka sievietēm trenažieru zālē nav ko darīt, ka, cilājot svarus, sievietes kļūst vīrišķīgas, zaudē savu sievišķīgumu, bet tā nav! Mēs, sievietes, taču pēc savas uzbūves nevaram iegūt tādu muskuļu masu kā vīrieši.

Šobrīd, vingrojot zālē, redzu, cik daudzas sievietes tur trenējas, cilā svarus, bet nekādā ziņā nav kļuvušas vīrišķīgas, tieši otrādi.

Atceros savus pirmos treniņus trenažieru zālē pirms vairākiem gadiem, jutos trenažieru zālē neiederīga, nezināju, kam ķerties klāt un ar ko sākt, salīdzināju sevi ar citiem, bieži arī pēc treniņiem izjutu muskuļu sāpes, bija liels nogurums, tāpēc laikam līdz Vingruma maratona projektam trenažieru zāli izmantoju reti, taču tagad esmu pilnīgi mainījusi savas domas par nodarbībām trenažieru zālē. Sporta klubā Vingruma klubs trenažieru zāle ir gaiša, ļoti labi aprīkota. Vide un cilvēki sporta klubā iedvesmo un dod papildu lādiņu, lai trenētos, pārvarētu sevi un paplašinātu savas spēju robežas. Trenažieru zālē jūtos ļoti labi, prieks, ka cilvēki ir pozitīvi un pretimnākoši, izpalīdzīgi.

FOTO: Privātais arhīvs

Iesācējiem noteikti iesaku pirms treniņiem trenažieru zālē atrast sev kvalificētu treneri, kurš novērtēs jūsu fizisko sagatavotības līmeni un parādīs pirmos vingrojumus, kā arī sekos līdzi, vai konkrētie vingrojumi tiek izpildīti pareizi.

Šobrīd sportojot 3-4 reizes nedēļā, pēc treniņiem izjūtu lielu enerģijas un spēka pieplūdumu. Ikdienā mazāk izjūtu nogurumu, bet, nodarbojoties ar savu ziemas hobiju - kalnu slēpošanu, vairs nesāp kājas, varu noslēpot ilgāku laiku, neizjūtot spēka trūkumu. Aicinu izbaudīt Latvijas ziemas, baudot ziemas priekus un skaisto Latvijas dabu.

FOTO: Privātais arhīvs

Pareizais uztura plāns, sevis disciplinēšana, treniņu regularitāte un pakāpeniska slodzes palielināšana jau devusi pirmos rezultātus: veicot ķermeņa diagnostiku pie trenera Normunda Rozenšteina, svara zudums 2 nedēļu laikā ir 2,2 kg, patīkams pārsteigums.

Vēlos padalīties ar jums ar dažiem padomiem no manas pieredzes ikdienas treniņos:

  1. vismaz divas stundas pirms treniņiem paēdu, lai treniņā pietiek spēka un enerģijas. Visbiežāk apēdu vieglus lapu salātus vai tvaicētus dārzeņus, ko esmu pagatavojusi mājās;

  2. uz treniņu vienmēr ņemu līdzi ūdeni, to dzeru gan treniņa laikā, gan pēc tā;

  3. vienmēr pirms treniņa iesildos, iesildu muskuļus;

  4. treniņa laikā rūpīgi sekoju līdzi sirds pulsam, iesildīšanās laikā optimālais pulss ir 130 - 135 sitienu minūtē;

  5. vingrojot pievēršu uzmanību pareizai vingrojumu izpildes tehnikai; lai strādātu attiecīgā muskuļu grupa, šim procesam stingri seko līdzi treneris;

  6. ieklausos savā ķermenī un sajūtās treniņa laikā;

  7. ieklausos trenera norādēs rūpīgi;

  8. mācos sevi disciplinēt, nesteigties un būt pacietīgai.

    Treniņi nav savienojami ar steigu, visiem procesiem jānotiek secīgi, nevar izlaist nevienu no posmiem (iesildīšanās-treniņš-atsildīšanās);

  9. treniņus uztveru kā jaunu, noderīgu pieredzi, kā būtisku ieguldījumu savā nākotnē;

  10. izstaipos kārtīgi pēc treniņa;

  11. cenšos stundas laikā pēc treniņa paēst,

    lietoju produktus, kas satur daudz olbaltumvielu un ogļhidrātu, piemēram, zivis, biezpiens, dārzeņi.

Agrāk domāju: ja pēc treniņa paēdīšu, tad visas sadedzinātās kalorijas atgūšu, taču tā nav; tā kā

pēc treniņa vielmaiņa ir iekustināta, turpinās tauku sadedzināšana.

Protams, jāatceras sevi disciplinēt un lietot vieglus produktus, kas nesatur taukus.

Ir aprēķināts: lai pierastu pie izmaiņām, nepieciešama 21 diena, to varu droši apstiprināt, jo trīs nedēļu laikā esmu izmainījusi uzturu, savu ikdienu un ieradumus, bet vēl ir daudz jāmācās! Ticu, ka man izdosies!

Paldies maniem mīļajiem, draugiem un kolēģiem par atbalstu, to izjūtu ik dienu! Paldies, jūs esat lieliski!

Ar mīļiem sveicieniem,

Vingruma Inese

0 Komentāri