Modes un tekstila industrijas profesionāļi tiksies Ķīpsalā!

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

No 30. marta līdz 1. aprīlim Ķīpsalā notiks starptautiskā tekstila industrijas izstāde «Baltic Fashion & Textile Riga 2017», kurā varēs iepazīties ar plašu tekstilrūpnieku un tirgotāju piedāvājumu no Eiropas un Āzijas.

«Baltic Fashion & Textile Riga 2017» savu produkciju prezentēs uzņēmumi no vairāk nekā 19 valstīm: Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Polijas, Vācijas, Itālijas, Portugāles, Nīderlandes, Spānijas, Somijas, Čehijas, Ukrainas, Uzbekistānas, Nepālas, Nīderlandes, Pakistānas, Bangladešas u. c.

Jaunas un unikālas apģērbu kolekcijas

«Baltic Fashion & Textile Riga 2017» dalībnieki uz Rīgu būs atveduši vēl neredzētas un oriģinālas apģērbu kolekcijas. Izstādē tiks prezentēta tikko Baltijā ienākušā Ķīnas apģērbu zīmola «JNBY» šarmantā un jauneklīgā 2017. gada vasaras kolekcija sievietēm. Unikālas, augstas kvalitātes adītas kleitas un jakas ar 3D elementiem piedāvās lietuviešu uzņēmums «MONI Knitting». Savukārt vadošais Itālijas tekstilpreču ražotājs «Cintelli e Galluzzo», kas Eiropas tirgū jau ieņēmis stabilu pozīciju, iepazīstinās ar ekskluzīvām rokām darinātām cepurēm.

Daudzveidīgs izejmateriālu klāsts tekstilizstrādājumu ražošanai

Izstādē būs plaši pārstāvēti dažādi audumu ražotāji. Poļu uzņēmums «Color Invest» piedāvās dažādu faktūru un apdares kokvilnas audumus, kas profesionāļu vidū iecienīti augstvērtīgās krāsu kvalitātes dēļ. Itāļu uzņēmums «Fabric House» prezentēs vairāk nekā 15 000 dažādu audumu veidu. Turklāt tos izstādē varēs pasūtīt nelielā apjomā! Ar tradīcijām bagātais spāņu uzņēmums «Juan Boluda» uz izstādi būs atvedis gan moderni, gan klasiski izšūtus augstas kvalitātes kokvilnas un lina audumus. Piedevām izstādes apmeklētājiem būs unikāla iespēja tikties ar vienu no vadošajiem Uzbekistānas tekstilrūpniecības uzņēmumiem «Surhonteks», kura produkciju ir iecienījuši Rietumeiropas ražotāji.

Piedāvājumā būs arī vilna filcēšanai, vērpšanai un adīšanai, tajā skaitā adīšanai chunky stilā, un metalizēti šujamie diegi dekoratīvo šuvju veidošanai.

Izstādē piedalīsies arī viens no Eiropā lielākajiem mākslīgās kažokādas ražotājiem – Nīderlandes uzņēmums «Fur-Textiles», kas prezentēs 2017./2018. gada ziemas kažokādu kolekciju.

Rūpnieciskās šujmašīnas «Juki DDL9000C» pirmizrāde
Baltijas mēroga pirmizrādi izstādē piedzīvos arī «JUKI» šujmašīna rūpnieciskajai ražošanai – «Juki DDL9000C». Tā ir ātrgaitas taisnas vīles šujmašīna ar automātisku diegu nogriešanas mehānismu un digitalizētu saskarni. Izmantojot vadības paneli vai «Juki Smart App» lietotni «Android» platformā, šuvēja ērti var regulēt visus nepieciešamos uzstādījumus – padeves mehānismu, pavediena spriedzi u. c.

Iepazīsties ar tekstila un modes inovācijām!

Neatņemama izstādes sadaļa ir Inovāciju stends, kurā varēs iepazīties ar dažādiem jaunumiem tekstila un modes nozarē Latvijā. Piemēram, Elektronikas un datorzinātņu institūta pētnieki iepazīstinās ar viedā auduma prototipu, ar kuru var noteikt apģērba formu un ķermeņa pozu. Ekspozīcijā varēs iepazīties ar latviešu jauno dizaineru kolekcijām – «Fly Fly Bowties», «Miss Tiik», «KIDLINO», «Janson», «SAZ Shoes» u.c.

Starptautiska kontaktbirža biznesa attīstībai

30. martā industrijas pārstāvji tiksies kontaktbiržā, kas ir starptautiska biznesa platforma jaunu kontaktu veidošanai. Ja arī jūsu uzņēmums meklē sadarbības partnerus Baltijā, Eiropā un citviet pasaulē, tad izmantojiet šo iespēju un līdz 29. martam reģistrējieties kontaktbiržai: www.b2match.eu/baltic-fashion-textile2017/

Modes biznesam un tendencēm veltīts seminārs

30. martā uzņēmēji, dizaineri, modes un tekstila dizaina nozares studenti un pasniedzēji, stilisti un ikviens interesents ir aicināts apmeklēt semināru «Mode un dizains: modes bizness un tendences». Tajā par 2018./19. gada rudens/ziemas modes tendenču virzītājspēkiem stāstīs globālo modes tendenču prognozēšanas aģentūras «Group Carlin International» mārketinga projektu vadītāja Luīze Takoēna, ar galvenajiem veiksmīga modes zīmola eksporta principiem iepazīstinās «Anton Dell Fashion Consultancy» dibinātājs un vadītājs Antons Dells, bet par modes zīmola izveidošanu un virzību tirgū stāstīs modes preču iepirkumu speciāliste, tirdzniecības un zīmolu menedžere Elīza Drāzniece.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu