RFW 5.diena: Talented, One Wolf, NÓLÓ

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Piektajā Rīgas modes nedēļā varēja skatīt: Talented, One Wolf, NÓLÓ.

Talented

TALENTED ir latviešu zīmols, kas īpaši specializējas kreklu un kreklkleitu dizainā un izgatavošanā. Zīmola svarīgākās vērtības ir kvalitāte, asprātība un svaigums, bet klienti- dažādi izcili talanti. TALENTED klienta mīļākā dienas daļa ir izdarīts darbs. Zinātkārs no dzimšanas, viņš grib zināt, kas pateikts starp rindām, kāds ir mainīgais lielums un kur slēpjas patiesība. Negaidītas idejas ir viņa drošā teritorija. Un īstais krekls ļauj tās realizēt.

One Wolf

Valkājami, lielākoties «unisex» apģērbi neatkarīgiem cilvēkiem, kas vienlīdz ērti jūtas gan pilsētā, gan dabā. Plaša džinsu kolekcija, trikotāžas krekli un kleitas, lietusmēteļi un bomberjakas. One Wolf šogad iekaro Baltijas tirgu, - zīmolam ir izveidojusies nopietna sadarbība ar izplatītājiem Lietuvā, un šobrīd One Wolfapģērbi ir nopērkami vairākos Klaipēdas, Palangas un citu Lietuvas pilsētu veikalos, turklāt tas aktīvi strādā kopā ar kino industrijas, teātra un mūzikas jomas pārstāvjiem ne tikai Latvijā, bet arī kaimiņvalstīs.

NÓLÓ

Viktorija Joniene vienmēr vēlējusies kļūt par apģērbu dizaineri-modelētāju, kopš bērnības šuva drēbes sev un draudzenēm, 12 gadu vecumā veidoja milzīgas plīša rotaļas priekš jūrmalas fotostudijām, skolā organizēja modes skates. Tiesa gan viņai bija kur visu to mācīties: Viktorijas tante vadīja eksperimentālo šūšanas cehu, kas veidoja drēbes padomju elitei un estrādes zvaigznēm. Visu savu brīvo laiku Viktorija pavadīja tur, kur arī apguvusi modelētājas amata pamatus. Taču dzīve ienesa savas korekcijas, uz ilgu laiku aizkavējot bērnības sapņu īstenošanos. Iegūstot ekonomista-menedžera grādu Viktorija vairāk nekā 20 gadus nodarbojusies ar uzņēmējdarbību – tabakas biznesu, ēdināšanu, apģērbu un apavu vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību. Un tikai četrus gadus atpakaļ Viktorija uzdrīkstējās spert pārgalvīgu soli un izveidot savu apģērba zīmolu. Apkopojot visas savas iemaņas un milzīgo pieredzi, ko viņa ieguvusi strādājot modes biznesa, kā arī papildinot trūkstošās zināšanas specializētājos kursos Central Sant Martins mākslas universitātē, viņa rādīja NóLó zīmolu, un, kas ir visnozīmīgāk, izveidojusi profesionālu, augsti tehnoloģisku šūšanas ražotni. Par dizaineri tā tīrā izpratnē Viktorija sevi neuzskata, NóLó zīmola kreatīvā direktore ir piemērotāka definīcija.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu