Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtības. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Modi nosaka pircējs

Vēsturē neatrast laikmetu, kad cilvēka acis neiedzirkstītos par zeltu un tā izstrādājumiem. Taču, lai arī kādas būtu smalkās modes prasības un norādījumi, šķiet, vislabāk tomēr rotaslietu piedāvājumu nosaka pašu pircēju patikšana.

Vērojot, kādas rotaslietas pārsvarā izvēlas pircēji, SIA "Ferbeks" reklāmas konsultante Anželika Vorobjova atzīst, ka modes kā tādas nav ne materiālu, ne formas izvēlē, jo visu nosaka cilvēka individualitāte un vēlme atšķirties. Gadās, ka smalka sieviete var izvēlēties ko lielu un ekstravagantu, bet pusaudzis ar nošļukušām repera biksēm — pavisam klasisku. Protams, lietām iespējams pievērsties no pieprasījuma skatupunkta.

Lūkojot pēc ķēdītes, pircēji visbiežāk izvēloties tādus pinuma veidus kā "Mona Liza", "Kortjē", "Figaro" vai "Bismarks". Ja ir vēlēšanās, lai rotaslieta izskatītos greznāka, to iespējams izvēlēties ar baltā zelta piejaukumu. Piemēram, "Figaro" pinuma ķēdīte, kas pīta no trim īsiem un viena garāka posmiņa, ir greznāka, ja vienā posmiņā iestrādāts baltais zelts. Baltais zelts par atšķirību kalpo arī "Kortjē" pinuma rotā.

Interesants ir baltā un dzeltenā zelta miksējums vīriešu zīmoggredzenos — tie savdabīgi ar to, ka, līdzīgi pulksteņu ķēdītēm vai rokassprādzēm, viena to daļa ir veidota uz smalka eņģu mehānisma pamata, kas ļauj tiem būt lokaniem.

Par modi iespējams uzskatīt gredzenus ar actiņu, piemēram, vīrs ik laulības gadadienu papildina mīļotās laulības gredzenu ar briljanta actiņu. Šādi rotāts gredzens sanākot krietni lētāks par gatavu gredzenu ar briljantu, jo maza briljantiņa ielikšana maksā no 30 līdz 35 latiem.

0 Komentāri