Es ziedoju savu tikumību pret dzērienu jeb sieviete kā seksa objekts reklāmās!

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

To, ka sieviete reklāmas pasaulē viennozīmīgi tiek izmantota kā seksa objekts, apstiprina šis tiešais videorullītis. Te redzamas reklāmas, kas nepārprotami sievieti kā seksa objektu izmanto konkrētu preču pārdošanā. Jā, pat sendviču un burgeru...

#WomenNotObjects projekts radījis video, kurā skatītājam pierāda acīm redzamo seksismu reklāmās. Reklāmā izskanošie teikumi no sievietēm ir apzināti veidoti burtiski par to, kas attēlots reklāmā. Piemēram, «es mīlu veikt minetu sendvičiem»; «es ziedoju savu tikumību pret dzērienu», «es mīlu mīlēties ar vīriešiem, kuri nezina manu vārdu», «atslēga uz manu sirdi? Vīrietis, kurš smaržo kā vagīna»...

Reklāma aicina pamanīt to, ka sieviete nav tikai iekāres objekts, bet arī māte, māsa, meita, kolēģe, kaimiņiene utt. Nerunā ar viņu tā! Sieviete ir kas vairāk par seksu un ķermeni!

Kā domā tu?

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu