Drosmīgs kosmētikas zīmols atver savu pirmo veikalu Rīgā

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

Itāļu kosmētikas demokrātisko cenu zīmols Wycon Cosmetics, kas iemantojis atzinību visā pasaulē, tagad ir pārstāvēts arī Latvijā. Pirmais spilgtā un dinamiskā zīmola veikals Rīgā tika atvērts t/c Alfa (Brīvības gatve 371, 1. stāvs). Wycon Cosmetics veikala sortimentā ir vairāk nekā 1200 dažādu produktu. Dekoratīvās kosmētikas ražotājs nebīstas no krāsām un aicina pircējas valdīt pār pasauli.

Šķidrās matētās lūpu pomādes, dubultā efekta acu ēnas ar pipeti, gliteri, krēmveida acu ēnas tūbiņās, kā arī konsīleri un tonālie krēmi – šie ir Wycon Cosmetics pieprasītākie produkti. Tāpat zīmols piedāvā bagātīgu nagu laku klāstu, kosmētikas otiņas, sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļus un citus produktus. Līdzās pastāvīgajam piedāvājumam Wycon Cosmetics izlaiž sešas limitētās sezonas kolekcijas gadā. Veikalā Rīgā būs pārstāvēta visa kosmētikas līnija – no zīmola visvairāk pārdotajiem produktiem līdz pašām pēdējām aktualitātēm un jaunākajiem trendiem.

Wycon Cosmetics – jauns itāļu zīmols, ko 2009.gadā radīja precēts pāris no Neapoles Džanfranko Sata un Rafaella Pagano. Tā pamatideja ir iedrošināt meitenes izteikties ar kosmētikas palīdzību, kas izskan arī zīmola sauklī – Show the world, who you are (Parādi pasaulei, kas tu esi). Ražotājs ātri vien definēja savas vērtības un tirgus nišu: vidēji liels uzņēmums, pieejamas cenas, plašs piedāvājums un uz panākumiem orientēta pieeja. Atšķirībā no vairuma citu kosmētikas zīmolu Wycon Cosmetics neapelē pie dabiskuma un vēlmes savaldzināt, bet grimu saista ar iespēju pašizteikties un spēli. Jāatzīmē arī produktu kvalitāte – tie visi bez izņēmuma ir dermatologu pārbaudīti (acu kosmētiku pārbaudījuši arī oftalmologi) un nesatur parabēnus. 2014.gadā Wycon Cosmetics sāka zīmola maiņu, ko pavadīja reklāmas kampaņas, logotipa maiņa un daudz lakoniskāka dizaina izveide. Aptuveni tad uzņēmuma vadība nolēma apgūt jaunus tirgus ārpus Itālijas: Spāniju, Portugāli, Grieķiju, Rumāniju, Bulgāriju, Beļģiju, Krieviju un tagad – Latviju.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu