Modes un stila ziņas: Dace Bahmann, cietās matu krāsas, smaržu pušķīši u.c.

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

«Egoiste» piedāvā ieskatu modes, dizaina, kosmētikas un dzīvesstila jaunumos. Visā, kas pieejams vai drīzumā gaidāms Latvijā.

Kontrastējošas krāsas un spoži akcenti: Dace Bahmann jaunā kolekcija

Aizvadīta krāšņa latviešu modes zīmola Dace Bahmann jaunās 2015. gada rudens-ziemas sezonas kolekcijas prezentācija. Dace Bahmann jaunās sieviešu apģērbu kolekcijas Out of Space pamatā ir dabīgi materiāli - āda, zīds un vilna. Toņu gamma sakņojas piesātināti melnā, zemes zaļā un zilā krāsā, paplašinoties līdz pasteļtoņiem un tīri baltajam. Kolekcija balstās uz kontrastējošiem krāsu un formu salikumiem, ko izceļ neona toņu detaļas un akcenti. Iedvesma krāsām ir aizgūta kā no kosmosa bezgalīgās tumsas, tā no gaismas ātruma un degošu zvaigžņu spozmes. Apģērbu ģeometriskās formas ir gan brīvi gaisīgas, gan stingri pieguļošas, nedaudz robustas. Kolekcija ir kā turpinājums un papildinājums iepriekšējām sezonām - tā sastāv no kleitām, biksēm, mēteļiem, žaketēm, svārkiem un citiem apģērbiem ģeometriskās formās. Kā liecina kolekcijas nosaukums, arī apģērbos gaisīgums kontrastē ar gravitāciju jeb romantiski sievišķais ir izveidojis tandēmu ar klasiska apģērba motīviem, kas aizgūti no vīriešu garderobes. Par iedvesmu kolekcijai ir kalpojušas 90. gadu sterilās, futūristiskās stila ievirzes modē un interjerā, fantazējot par nākotni un dzīvi ārpus vienas planētas.

Rīgas modes nedēļa norisināsies no 26. līdz 31. oktobrim

Lielākais modes pasākums Baltijas reģionā - RIGA FASHION WEEK - šoruden notiks no 26. līdz 31. oktobrim. Šis svarīgākais notikums Latvijas modes industrijā norisināsies Rīgā jau 23. reizi. Rīgas modes nedēļas šā gada rudens sesija saskaņā ar starptautiskajiem standartiem tiks veltīta modes dizaineru 2016. gada pavasara-vasaras sezonas kolekcijām. Jaunā RFW imidža attēlu prezentē modele Elizabete Brice Latvijas modes zīmola M-Couture Latvia tērpā. Šā darba autori ir stiliste Jūlija Verbicka, fotogrāfe Olga Jakovļeva, grima meistare Dita Grauda un matu stiliste Diāna Payton.

Lindex klientes modeļu lomā jaunajā apakšveļas kampaņā

Lindex ir izraudzījies jaunu pieeju līdz šim veiksmīgajai apakšveļas kampaņai «Bra-volution», kurā modes uzņēmums 2016. gada pavasara apakšveļas kolekcijas izrādīšanai iesaistīs klientes. Pēdējos divus gadus Lindex modeļu lomā ir iejutušās darbinieces, izrādot jauno modeļu koncepciju «Bra-volution». Kampaņām «Bra-volution» ir bijuši vērā ņemami panākumi ne vien pārdošanas rezultātu ziņā, bet tās arī teicami noderējušas klientēm, jo skaidrā koncepcija ļauj viegli atrast tīkamāko modeli. Klientēm, kuras tiks izvēlētas dalībai pavasara kampaņā, tā būs vienreizēja modes pieredze, jo viņas uz dienu iejutīsies modeļu lomā. Aicinām pieteikties un kļūt par vienu no piecām modelēm, aizpildot anketu lindex.com līdz 18.oktobrim. Kampaņa sāksies un pavasara apakšveļas kolekcija būs pieejama Lindex veikalos un interneta veikalā lindex.com 14. februārī.

Foto: lindex.com

Interaktīva zvaigžņu sega

Interaktīvi izglītojošā «Zvaigžņu sega» tiek vadīta ar mobilās lietotnes palīdzību, izmantojot bluetooth. Tajā ir ietverti 10 dzejoļi par 10 zvaigznāju nosaukumiem, katrs zvaigznājs ir veltīts vienam dzīvniekam: lielajam sunim, gulbim, ķirzakai, lauvai, zaķim, vilkam, čūskai, lielajam lācim, mazajam lācim un lapsiņai. Vakarā pirms gulētiešanas bērns viens pats vai kopā ar vecākiem mobilajā lietotnē var izvēlēties vienu no segā attēlotajiem zvaigznājiem un «iedegt» zvaigznes, kuras iemirdzas segā. Bērnam šīs zvaigznes ir jāatrod un jāatver. Pēc dzejoļu lasīšanas, gaisma lēnām iemieg kopā ar bērnu, tādā veidā palīdzot pārvarēt bailes. Gaisma paliek arvien blāvāka, līdz automātiski 30 minūšu laikā izdziest pavisam. http://www.ieva-p.com/

Foto: http://www.ieva-p.com/

Jaunums kosmētikā - cietās matu krāsas jeb matu henna

Laiks iepazīties ar produktu kategoriju, kas piedzīvojusi lielas inovācijas - LUSH aizvien turpina radīt apvērsumu matu kopšanas līdzekļu tirgū, izstrādājot absolūti jaunu sēriju. Pēc tam, kad zīmols kļuva par pirmo pasaulē, kas skaistumkopšanas tirgū ieviesa cietos šampūnus un kondicionierus, (neļaujot simtiem plastmasas pudeļu nonākt izgāztuvēs), tagad tirgū ienākusi cietā dabīgā matu krāsa jeb henna. Caca Noir hennas sastāvā ir kakao sviests, indigo un krustnagliņu eļļa. Lai panāktu īpaši tumšu zilganmelnu toni, nokrāsojot matus ar hennu, ļaujiet, lai tiem piekļūst gaiss! Caca Maroon henna - Hennas, indigo un maltās kafijas maisījums kopā ar krustnagliņu eļļu piešķirs jūsu matiem burvīgu svaigu kastaņu krāsu. «Marron» franciski nozīme «kastanis». Caca Brun henna - maltā kafija hennas sastāvā piešķir matiem skaistu un spīdīgu brūnu toni. Nātres ekstrakts ne tikai piešķir matiem spīdumu, bet arī kopj galvas ādu.

Fendi piedāvā oriģinālās Paradeyes saulesbrilles

Modes nams Fendi ar prieku piedāvā jaunās Paradeyes saulesbrilles sievietēm no 2015. gada rudens/ziemas sezonas kolekcijas. To iedvesmas avots ir paradīzes zieds, kas parādās arī Fendi modes šovos. Jaunās saulesbrilles pauž konstruktīvismu, kas inspirējis šā greznā Romas modes nama kolekciju. Rotaļājoties ar ģeometriskām līnijām un apjomiem, jaunās saulesbrilles slavina Fendi laikmetīgumu un sievišķību ar izcili līdzsvarotu proporciju saspēli. Plūstoša arhitektūra un izgriezti apjomi raksturo šīs jaunās «briļļu rāmis rāmī» koncepcijas izsmalcināti grafisko interpretāciju, radot satriecošus kontrastus starp plakaniskajiem un apaļajiem briļļu rāmjiem no metāla un to maigajiem «kaķa acs» formas līdziniekiem no Optyl ar metāliskām briļļu kājiņām elegantos emaljas toņos. To cena ir 448 EUR.

Foto: Fendi

Mode sejai ir klāt: H&M Beauty produktu kolekcija jau veikalos

H&M jaunā skaistumkopšanas produktu kolekcija ir pirmo reizi pieejama veikalos Latvijā. Ilgi gaidītā kolekcija ietver plašu kosmētikas izlasi un krāsu izvēli, kā arī ķermeņa un matu kopšanas līdzekļus un skaistumkopšanas aksesuārus. Mode ir kodols šajā make-up līnijā, kas ietver visas jaunākās tendences un klasiskas skaistumkopšanas vērtības. Skaisti iepakoto skaistumkopšanas produktu atklāšana ir īstajā laikā. Ar kosmētikas palīdzību varam parādīt savu personīgo stilu, un H&M Beauty nodaļās veikalos ir neierobežotas iespējas ar krāsām, struktūrām un dažādiem tēliem. Ir simtiem krāsu acīm, lūpām un nagiem, kā arī rūpīgi izveidotas krāsu paletes acīm, kas kopā izskatās lieliski.
Kolekcijā nav tikai kosmētika. Piedāvājumā ir arī smaržas, ķermeņa kopšanas līdzekļi un matu veidošanas produkti, kā arī skaistumkopšanas otas un citi aksesuāri. Pieejami arī skaisti kosmētikas maki un somas un matu ķemmes.

Foto: H&M

Batiste sausie šampūni

Anglijā ražotie Batiste sausie šampūni ir jauns un progresīvs produkts, kas nesatur ūdeni. Tie uzsūc taukus no galvas ādas un matu virsmas, tos atsvaidzina un piešķir tīru mirdzumu. Daži pūtieni ir viss, kas nepieciešams, lai atsvaidzinātu matus starp to mazgāšanas reizēm un uzturētu nevainojamu izskatu. Ko gan vēl vairāk varētu vēlēties mūsdienu aizņemtais cilvēks? Lietošana: kārtīgi sakratiet flakonu, turiet to 20-25 cm attālumā no sausiem matiem, vienmērīgi tos apsmidziniet un ļaujiet dažas minūtes iesūkties, tad izķemmējiet. Iemasējot matos, šampūns uzsūc netīrumus un taukus. Mati kļūs mīkstāki, tīrāki un brīnišķīgi smaržos! Batiste sausais šampūns ir piemērots aktīviem cilvēkiem, kuri vienmēr atrodas ceļā, jo tas ir ātri un viegli izmantojams bez ūdens un matu mazgāšanas!

Laumelle piedāvā rudens/ziemas kolekcijas jaunajām sievietēm

Šosezon zīmols Laumelle lutinās savas klientes ar piecām jauneklīgu skaistumu akcentējošām kolekcijām, kuras būs lieliska izvēle gan ikdienā, gan arī īpašākos dzīves brīžos. Šīs sezonas kolekcijas nenoliedzami raksturo bezkompromisa trendīgs dizains, apvienots ar modeļiem, kas liek justies ērti ik dienas. Brīvība ir atslēgas vārds, kad tiek runāts par jaunajām kolekcijām - teju visas no tām piedāvā šortiņus kā alternatīvu klasiskajām biksītēm, jo tie ir ne vien trendīgi, bet arī pieguļ kā otrā āda, ļaujot kustēties brīvi un bez liekiem traucēkļiem. Kolekcija Daylight iet soli tālāk un gaišo ziedu rakstu izrotāto audumu un smalkās mežģīnes apvieno mīkstā krūšturī bez karkasa, kas kļūs par tavu labāko draugu - no dienas sākuma līdz pat vēlam vakaram tas pildīs savu funkciju, esot pavisam nemanāms. Kolekcija Noa ir īsta elegances paraugstunda, tā vien šķiet, ka savu smalko stilu tā ir aizguvusi no savas lielās māsas, kompānijas Lauma Lingerie, īpašajām Tuxedo kolekcijām, izvēloties ultramodernu un jauneklīgu ģeometrisko rakstu. Ģeometrisko un rudenī vienmēr tik aktuālo zosu kājiņu rakstu piedāvā kolekcija Chic, kas aicinās iejusties rudenīgajā noskaņā. Taču ne katra no mums ir gatava kļūt par romantiķi un iegrimt rudenīgās pārdomās - kolekcijā Submarine ir iekļautas reizē atmiņas par jau pagājušo, jautro vasaru un ilgas pēc tās, kas vēl tikai nāks. Kolekcija dzīvespriecīgi apspēlē jūras tēmu - mēs katra esam sava dzīves kuģa kapteinis, un tagad mums ir arī forma, kas to pierāda!

Jaunums - smaržu pušķītis

Jaunais Maître du Parfum smaržu pušķītis paredzēts ērtai lietošanai mājā, dzīvoklī vai jebkurā citā telpā. Tas gādās, lai apkārtējā vide vienmēr smaržotu eleganti un izsmalcināti. Pušķītis ir piemērots piekāršanai pie durvju roktura, skapī, automašīnā vai glabāšanai somiņā. Tas pieejamas ar baltā lotosa un yi yi ren sēklu smaržu, zaļā vetīvera un salvijas, kā arī bazilika un ingvera smaržu. Smaržas spēks ir novērtēts jau tūkstošiem gadu. Romieši mēdza iesmaržināt māju sienas, lai telpām piešķirtu īpašu un patīkamu aromātu. Kleopatra izmantoja milzumdaudz smaržu, lai savaldzinātu Jūliju Cēzaru, bet senie grieķi virs uguns liesmām dedzināja smaržaugus, lai par godu dieviem gaisā virmotu attīrošs aromāts. Tagad zinām, ka aromāts ne tikai patīkami iesmaržina apkārtējo vidi, tam piemīt vēl kāda lieliska īpašība – tas ietekmē ķermeni un garu. Pareizi izvēlēta smarža uzmundrina, nomierina vai stiprina prātu, rada laimes sajūtu un pozitīvas emocijas.

MUCHACHOMALO* veļa un zeķes sliktajiem zēniem

Jaunajā 2015. gada rudens-ziemas sezonā spāņu temperamenta iedvesmotais veļas un brīvā laika apģērbu zīmols MUCHACHOMALO* piedāvā īpaši ērto COTTON MODAL veļas kolekciju vīriešiem. Tās sastāvā 48% ir kokvilna, 48% modāls un 4% elastāns. Modāls ir tekstilizstrādājums, kas izgatavots no dabīgas izejvielas (dižskabārdis). Tas ir mīksts un viegls, taču izturīgs. Apakšveļas audumam piemīt īpaši elpojošas īpašības un elastība, kas padara ikviena vīrieša ikdienu un sporta aktivitātes komfortablas. 4 cm platā josta rada papildu komfortu. Tāpat jaunajā sezonā košās kolekcijas papildina arī visdažādāko rakstu un apdruku zeķes, kas noderēs gan kā neaizstājams vēso rudens un ziemas mēnešu sabiedrotais, gan arī kā lieliska dāvana svētkos ikvienam spilgta dzīvesveida cienītājam. MUCHACHOMALO* (Nīderlande) ir apģērbs ar raksturu par sevi pārliecinātām personībām. Mākslinieku un modes dizaineru komanda rada unikālas apdrukas, kuras tiek izmantotas zīmola kolekcijās, tādējādi mākslu padarot nēsājamu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu