Fotoreportāža: uzzini, kā top Latvijā zaļākā kosmētika!

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šī diena ir īpaša dabīgās kosmētikas zīmola «Madara» izveidotājiem, jo paralēli zīmola desmitgadei nule griezta svinīgā atklāšanas lentīte «Madara Cosmetics» jaunajai ražotnei. Pasākums īpašs ir ne vien kosmētikas cienītājiem, bet arī visai Latvijas sabiedrībai kopumā, jo, kā minēja pats Latvijas prezidents Raimonds Vējonis atklāšanas ceremonijā, zīmolā apvienojas Latvijas zaļais skaistums un veiksmīga uzņēmējdarbība, kas ir piemērs katram no mums! Arī «Egoistei» bija iespēja palūkoties ražotnē, lai uzzinātu, kā top šī dabīgā kosmētika. Aplūko arī tu, kā prezidents iedarbina roku krēma ražotnes mašīnu.

«Madara Cosmetics» filozofija

  • Ražošana nav darbs, tas ir dzīvesveids. Strādājot ražošanā, nākas secināt, ka viss, kas varētu neizdoties, parasti arī neizdodas. Mūsu uzdevums ir iespējamo padarīt neiespējamu un reizēm – neiespējamo iespējamu.
  • Lai izveidotu savas formulas, mēs izmantojam 400 dažādas dabīgās sastāvdaļas.
  • Mums nepieciešami aptuveni 5 hektāri bioloģiskās lauksaimniecības zemes, lai izaudzētu ziedus un novāktu to ražu mūsu ekstraktu izgatavošanai.
  • Mēs uzpildām 30 sejas krēma pudelītes minūtē (bet varam to izdarīt divreiz ātrāk, ja divreiz vairāk cilvēku lietotu dabisko kosmētiku).

Daži fakti par ražotni

  • «Madara Cosmetics» dibināta 2006.gadā.
  • Uzņēmuma jaunā ražotne atrodas Mārupē, Zeltiņu ielā 131, un tā ir veidota pēc atvērtā biznesa (no angļu valodas - «open business») principa, kas nozīmē, ka tā būs pieejama ikvienam interesentam, kas vēlēsies iepazīties ar kosmētikas ražošanas procesu uzņēmumā.
  • Ražotnes izveidē investēti teju 3,5 miljoni eiro, un ēkas kopējā platība ir 2700 kvadrātmetri, no kuriem 1800 kvadrātmetrus aizņem ražošanas zona un noliktavas telpas. Jaunā ražotne apvieno plašu tīrās ražošanas zonu, noliktavu, produktu izstrādes un kvalitātes kontroles laboratoriju, biroju telpas un ražotnes veikalu, kas tiks atvērts apmeklētājiem pēc ražotnes atklāšanas.
  • Uzņēmums jaunajā ražotnē vienā maiņā spēj saražot līdz piecām tonnām produkcijas. Katrs produkts tiek iefasēts ne tikai ar mašīnu, bet arī ar roku palīdzību.
  • 100% kosmētikas burciņu, tūbiņu un pudelīšu ir atkārtoti pārstrādājamas. Arī vairāku produktu iepakojums ir izgatavots no pārstrādātas patērētāju izlietotās plastmasas.
  • Ražotnes dzelzs «dvēsele» — jaunākais crème de la crème mikseris rada pasakainākās tekstūras.
Foto: Publicitātes foto

Grēks nezināt šo to par zīmola burvīgajām izveidotājām!

LOTTE TISENKOPFA-ILTNERE, UZŅĒMUMA DIBINĀTĀJA UN PRODUKTU IDEJU AUTORE

Kas ir tavs skaistumkopšanas moto?
Ādas kopšanas produktiem ir jābūt tik dabīgiem, lai tos varētu ēst. Ar to es nedomāju ātro ēdināšanu.

Lielākā skaistumkopšanas neveiksme?
Alerģija. Tieši tā veicināja manu profesionālās darbības izvēli.

Vai vari nosaukt grāmatu, kas izmainīja tavu dzīvi?
Pēdējā lasītā — Bleina Hārdena (Blaine Harden) «Bēgšana no nometnes Nr. 14» (Escape from Camp 14).

Par ko vēlējies kļūt bērnībā?
Piecu gadu vecumā — par dziedātāju, deviņu gadu vecumā — par kareivi, 14 gadu vecumā — par ražotnes strādnieci. Pēdējais sapnis ir īstenojies.

20160929_164308_4767.jpg

Kas tevi padara nelaimīgu?
Lētas kosmētikas formulas, ko mēģina pārdot par augstu cenu.

Par ko tu gribi pateikties saviem vecākiem?
Par radošumu un vēlmi rīkoties.

Tavs mīļākais vārds?
Vairāk.

Grēcīgākā bauda?
Siers.

LIENE DRĀZNIECE, RADOŠĀ DIREKTORE

Kas ir tavs skaistumkopšanas moto?
Esmu vērotāja. Man patīk skaistums, kas nekad nevarētu pastāvēt bez spēcīgas personības un īpašas stila izjūtas.

Lielākā skaistumkopšanas neveiksme?
Neatceros.

Vai vari nosaukt grāmatu, kas izmainīja tavu dzīvi?
Žana Pola Sartra (Jean Paul Sartre) «Nelabums» (La nausée)

Par ko vēlējies kļūt bērnībā?
Par to, kas esmu tagad. Es vairāk vai mazāk piepildīju savus sapņus.

Kas tevi padara nelaimīgu?
Slikts dizains labam produktam.

20160929_164538_1602.jpg

Tavs mīļākais vārds?
«Kāpēc» kopš četru gadu vecuma.

Grēcīgākā bauda?
Tiekšanās pēc pilnības.

ZANE TAMANE, STRATĒĢE UN ZĪMOLA «DVĒSELE»

Kas ir tavs skaistumkopšanas moto?
Labi izgulēties.

Lielākā skaistumkopšanas neveiksme?
Lēmums ataudzēt matus pēc 17 gadus ilga zēngalviņas griezuma.

Vai vari nosaukt grāmatu, kas izmainīja tavu dzīvi?
Klarisas Pinkolas Estesas (Clarissa Pinkola Estés) «Sievietes, kuras skrien ar vilkiem» (Women Who Run With The Wolves).

Kas tevi padara nelaimīgu?
Nepatiesi mārketinga stāsti.

Par ko tu gribi pateikties saviem vecākiem?
Par mīlestību pret grāmatām.

20160929_164625_4880.jpg

Par ko vēlējies kļūt bērnībā?
Par veterinārārsti. Es pārdomāju, kad man pateica, ka sāpju vienmēr būs vairāk nekā jauku brīžu.

Tavs mīļākais vārds?
«Man par to jāpadomā.» Burtiski.

Grēcīgākā bauda?
Filmas.

PAULA TISENKOPFA, FILOZOFE UN MENEDŽERE

Kā raksturotu savu skaistumkopšanas stilu?
Funkcionalitāte. Es cenšos neizmantot daudz produktu.
Skaistums ir pašapziņas, intelekta un labas sirds apvienojums. Mēs visi varam būt skaisti.

Lielākā skaistumkopšanas neveiksme?
Centieni atbilst iedomātiem skaistuma standartiem, krāsojot matus, izmantojot daudz dekoratīvās kosmētikas, mākslīgā iedeguma līdzekļus u. c. Nepieciešams laiks, lai iemīlētu savu bālo ādu vai dabīgi pelēkos matus, bet tas ir to vērts.

Kas tevi padara nelaimīgu?
Nespēja kontrolēt situāciju.

20160929_164652_8449.jpg

Vai vari nosaukt grāmatu, kas izmainīja tavu dzīvi?
Franču filozofes Simonas de Bovuāras (Simone de Beauvoir) grāmata «Otrais dzimums» (Le deuxième sexe).

Par ko vēlējies kļūt bērnībā?
Hmm… Par labāku cilvēku.

Tavs mīļākais vārds?
Vai «nezinu» arī skaitās?

Grēcīgākā bauda?
Vīns, ups…

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu